W walvol 16 dec 2020 #1 hoe kan ik mijn gmail mails overzetten naar mijn ander gmail adres ?? op windows 10
The End Steunend lid Vip Lid 16 dec 2020 #2 Onder instellingen van G mail (het tandwieltje) vind je "Accounts en import": Stem omhoog 0 Stem omlaag
V Verwijderd lid 23728 Gast 16 dec 2020 #3 Beste, Wat @wivy zegt is een optie, ik maak je even een uitgebreid stappenplan: 1. Open Gmail en meld je aan met je nieuwe (ander) account. 2. Klik rechts vanboven op het tandwiel. 3. Kies: Alle instellingen bekijken. 4. Klik op: Accounts en import, en selecteer: E-mailberichten en contacten importeren. 5. Meld je aan met je andere (oude) account, en volg de stappen. Belangrijk: Het kan wel even duren voordat het importeren voltooid is. Succes . Stem omhoog 0 Stem omlaag
Beste, Wat @wivy zegt is een optie, ik maak je even een uitgebreid stappenplan: 1. Open Gmail en meld je aan met je nieuwe (ander) account. 2. Klik rechts vanboven op het tandwiel. 3. Kies: Alle instellingen bekijken. 4. Klik op: Accounts en import, en selecteer: E-mailberichten en contacten importeren. 5. Meld je aan met je andere (oude) account, en volg de stappen. Belangrijk: Het kan wel even duren voordat het importeren voltooid is. Succes .
A andrevano Steunend lid Vip Lid 21 dec 2020 #5 Interessante vraag en nuttig antwoord. Daar hebben we iets aan. Stem omhoog 0 Stem omlaag