Hoe krijg Outlook Express weer "gaande"

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

floydianharry

Gast
Hi allemaal, ik heb iets geks in Outlook Express wat ik niet opgelost krijg.

Het programma start normaal, haalt ook alle mail normaal binnen en verzend ook mail normaal. Maar nu komt het, ik kan sinds enkele dagen niet meer klikken op een "link"in een bericht. (d.w.z. ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niets) en als ik ga naat opties, dan bevriest het scherm van outlook Express voor ongeveer 1 minuut en kan ik niets doen. Mail blijft evenwel normal binenkomen.

Help??[OPLOSSING]
Hi, sorry mensen dat ik jullie niet eerder bericht heb, maar waarschijnlijk lag het aan m,n firewall (Comodo) in combinatie met i.e. 6. Firewall verwijderd en i.e. 7 erop gezet en het werkt weer. Ook draai ik nogal wat progjes op deze bak. (pentium 3 800 en 512 mb ram) zodat het geheel wel wat traag wordt. Het wordt denk ik tijd voor een nieuwe. Bedankt een ieder die mij van toch wel nuttige tips voorzien heeft.

Grtz,

Harry.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dit eens

1. Open Explorer (de Verkenner) en kies het menu Beeld en klik op Mapopties en vervolgens op Bestandtypes
2. Klik op URL:bestandsoverdrachtprotocol in het vak Geregistreerde bestandstypen en klik vervolgens op Bewerken. Daarna klik je onder Acties op Open en dan op Bewerken.
3. In het vak Toepassing die is gestart voor de actie wordt het pad naar je browser waarschijnlijk weergegeven met een korte bestandsnaam.
4. Mogelijk staat er zoiets als c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe. Wijzig dit in het volgende pad: "c:\program files\internet explorer\iexplore.exe" (inclusief aanhalingstekens). Gebruik je een andere browser, voer dan het pad naar het exe-bestand van die browser.
5. Klik op OK en klik op Sluiten.
6. Herhaal stap 2 tot en met 4 voor de volgende geregistreerde bestandstypen: URL:Gopher-protocol,URL:HyperText overdrachtprotocol en URL:HyperText overdrachtprotocol met privacy.
7.Klik tot slot op Sluiten. Ga naar Outlook Express en test een link, die zou het nu moeten doen
 
Hi Ben, bedankt voor je uitleg. Het werkt nog steeds niet, ik heb een systeemherstel toegepast waarbij ik enkele dagen terug ben gegaan, evenwel zonder resultaat. Ik blijf zoeken.
 
Hi Ivan,

Ik krijg slechts 1 protocol veranderd het URL Hypertekst protocol. Ik begin inderdaad te denken dat er ergens een drivertje "missing" is.

Altijd een mooi moment om XP opnieuw te instaleren, toch?
 
Ook als ik een bericht met hyperlink vanuit Outlook Express copieer, naar b.v. mijn documenten, dan functioneerd nogsteeds het linkje niet
 
Hi, sorry mensen dat ik jullie niet eerder bericht heb, maar waarschijnlijk lag het aan m,n firewall (Comodo) in combinatie met i.e. 6. Firewall verwijderd en i.e. 7 erop gezet en het werkt weer. Ook draai ik nogal wat progjes op deze bak. (pentium 3 800 en 512 mb ram) zodat het geheel wel wat traag wordt. Het wordt denk ik tijd voor een nieuwe. Bedankt een ieder die mij van toch wel nuttige tips voorzien heeft.

Grtz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan