Androïd apps Hotspot aanmaken

@Pagadder @Wisperbird Maak er geen ruzie van aub ... is het niet waard.
Ben dit al gewoon ... telkens als een beheerder probeert wat focus in de tussenkomsten te brengen, als die alle kanten tegelijk uitgaan en zich verliezen in zijsprongen - soms door het herformuleren van de kernvraag - is er een risico op dit soort schotschriften ... lig ik al lang niet meer wakker van.

Of BE anders lezen dan NL weet ik niet, maar dat NL lange tenen hebben, graag meteen hoge woorden als 'beledigd, achterlijk, etc...' in de mond nemen wist ik wel al. Leven en laten leven is iets meer BE ...
Behulpzaam zijn is zo enkel extra moeilijk en het kost enkel wat meer moeite om gemotiveerd te blijven en dat toch te blijven doen.

@ PhilipV,
Dat was helemaal geen ruzie maken maar gewoon een vaststelling.
Wat ik wel weet, iemand zoals @Wisperbird met z'n kort lontje zijn mening en of commentaar,

het zal me aan m’n reet roesten.​

Duidelijk leesbaar en begrijpbaar voor Nederlanders.

De desktop PC verbind via WiFi
@PhilipV Wat is dit voor achterlijke vraag?
Het is in Nederland niet de gewoonte om aan te geven dat de WiFi niet gevonden wordt als men geen WiFi heeft op de PC heeft.
Van daar "wat niet is kan niet schudden"
De hotspot van mijn Samsung Fold 4 is te zien op mijn multimedia (androidAuto) en mijn Oppo A9 (android), maar niet op mijn Wifi van Windows 11 machine. Heb het nog niet op een andere Windows machine geprobeerd.
De vetgedrukte tekst lijkt mij toch duidelijk genoeg!! Zelfs rechtaan en rechttoe. U hebt mij nu echt beledigd.
Of lezen Vlamingen anders ?
Staat die WI-FI aan op uw Samsung smartphone als je een Hotspot verbinding wild maken met u pc.

En dit is geen achterlijke vraag.
het is gewoon om te weten of het dan lukt met de wifi aan op uw smartphone.

@Patrick.S Met dank voor uw support.
Klopt is geen achterlijke vraag.
Kan melden dat als ik kies voor 2.4 + 5 mijn Samsung meldt dat dan de wifi uitgezet wordt.
Blijkbaar lukt zenden en ontvangen dan niet tegelijk

@Pagadder Precies mijn punt, ik zou een moron zijn als ik klaag dat hij niet gevonden wordt als er geen wifi geïnstalleerd is.
Vandaar dat ik schreef: "maar niet op mijn Wifi van Windows 11"
Waarom wordt "Het is in Nederland niet de gewoonte om aan te geven dat de WiFi niet gevonden wordt als men geen WiFi op de PC heeft" niet begrepen. Zal wel aan mij liggen.

Dat laatste word wel begrepen hoor, maar is gewoon niet relevant. Niemand beweert dat dit de gewoonte zou zijn.
Maar dat zegt niets over ev. onoplettendheid, foute veronderstelling, verstrooidheid van één individu.

Terug
Bovenaan