illegale windows dat door verkoper verkocht is

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Wat ik niet goed begrijp is dat ik een paritie van de C:\ heb moeten vergroten. Deze was namelijk maar 35 gb groot waar dan geheel windows op was geplaast en de D:\ was 139 gb. En de andere rest van de schijf was verborgen. Nu is de schijf gesplitst in 2 gelijke delen van 139 gb.

Het rare van heel deze zaak is dat dit een schijf is van 320 gb in totaal. Ik geloof nooit dat MSI zomaar een laptop levert met een C:\ schijf van amper 35 gb groot. Deze laptop was aangekocht bij een persoon dat van alles en nog wat verkoopt in een ander achter kamertje van zijn woonst, en deze persoon zag er ook uit als een type dat niet is te vertrouwen is. Volgens de persoon die deze laptop naar mijn bracht om zijn paritie in gelijke delen te zetten.

Weten jullie meer van MSI Laptops van hun verdelingen van de harde schijf
Dit is de laptop van de persoon dat hij over een poosje geleden heeft aangekocht in vuil en vieze toestand.

Notebookcheck: MSI Megabook GX720
 
Toch laten ze het hier niet bij. Contact genomen met MSI en heel het geval grondig besproken en er worden papieren toe gestuurd naar de klant van aankoop en deze moeten worden ingevuld en volgende week A.S. Maandag wordt hij opgehaald door UPS omdat deze volop in garantie is. Deze zaak van illegale praktijken zullen onderzocht worden. In dit geval blijkt het om illegale praktijken te gaan waar serieus is met gesioemeld en daar zal de verkoper voor moeten opdraaien. Ze moeten tevens de adrespapieren van aankoop mee leveren om de verkoper te kunnen vervolgen. Bij MSI geven ze zelf toe dat er nergens op hun laptops die worden verdeeld voor aankoop illegale Windows worden voor geïnstalleerd. Ik ben benieuwd
 
Toch laten ze het hier niet bij. Contact genomen met MSI en heel het geval grondig besproken en er worden papieren toe gestuurd naar de klant van aankoop en deze moeten worden ingevuld en volgende week A.S. Maandag wordt hij opgehaald door UPS omdat deze volop in garantie is. Deze zaak van illegale praktijken zullen onderzocht worden. In dit geval blijkt het om illegale praktijken te gaan waar serieus is met gesioemeld en daar zal de verkoper voor moeten opdraaien. Ze moeten tevens de adrespapieren van aankoop mee leveren om de verkoper te kunnen vervolgen. Bij MSI geven ze zelf toe dat er nergens op hun laptops die worden verdeeld voor aankoop illegale Windows worden voor geïnstalleerd. Ik ben benieuwd

Prima, de verkoper moet hiervoor opdraaien. Ik kan echter geen enkele reden bedenken waarom er zo aan geprutst werd.
 
En nog nieuws er over ?

De laptop is nog steeds niet terug. Nog steeds bij MSI voor nader onderzoek. Wel hebben ze twee aangetekende brieven ontvangen met slecht nieuws. Hoogstwaarschijnlijk draaien ze zelf op voor deze illegale praktijken. Ze hadden dit bij aanschaf om middelijk aan MSI moeten laten weten. Het geen ze wel weten is dat de orginele Windows 7 er terug wordt op geïnstalleerd en daarbij de recovery erbij wordt geleverd met meerprijs. Zo dus dit ga een dure grap worden, omdat dit niet meer onder garantie komt in hun nadeel. Laten we dit topic nog niet sluiten. Zodra er nieuw nieuws is laat ik het zeker weten
 
Weer hebben ze bericht ontvangen dat de laptop terug in orginele staat bevind maar nu gaat erom wie gaat dit betalen de eigenaar of de verkoper waar hij is gekocht, beiden willen niet betalen. De ene geeft de andere de schuld met alle nadelige gevolgen. Ik zou denken de persoon die geknoeid heeft met die laptop de zogenaamde verkoper. Er is nog een feit aan het licht gekomen, het adres waar deze laptop vandaan komt blijkt vals te zijn en dat zegt op zich genoeg. Ik laat weldra nog weten hoe deze thriller verloopt :5956: MSI wilt zijn geld ofwel een rechtzaak, niet rooskleurig ;!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk schot in de zaak, laptop terug bij de eigenaar en alles is nu tiptop in orde. Een C: schijf die in 2 gelijke delen is verdeeld met de recovery erop. Met de oorspronkelijke Windows 7 Premium. De onkosten zijn voor de verkoper die trouwens zijn onverantwoordelijke praktijken heeft uitgevoerd. Enkel de garantie voorwaarden die zijn niet meer geldig, spijtig voor de koper. Maar uiteindelijk is de kogel door de kerk. :duimop:
 
Dat is het toch goed afgelopen ;)

Gisteren in late avond nog snel gaan zien, en alles is oké, snel de gratis virusscanner avast 5 en haar draadloze verbinding er op geplaatst ( beveiligt ), samen met de CCleaner en Ad-Aware Free Anti-Malware. En alles draait weer netjes en soepel. Voor mijn is deze zaak rond en deze topic mag gesloten worden. (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan