Windows 7 Inlog wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, na een jaar mijn oplader van mijn kleine laptop terug gevonden.
Nu ken ik wel mijn windows inlog wachtwoord niet meer van Windows 7, hoe kan ik dit omzeilen, om er terug in te geraken,want er staan nog zeker 500 foto's op die ik niet wil kwijt geraken. Heeft er iemand tips hiervoor ? Zou jullie enorm dankbaar zijn. Mvg
 
je kan op een andere pc het programma: rescue disk, downladen , op een cd branden en zo het paswoord verwijderen ( is legaal)
ofwel idem maar met het programma: Ultimate Boot CD
andere methode: de hardde schijf uit de pc halen, met een dockstation via een andere pc kan je de foto's eraf halen en dan de pc opnieuw installeren
 
met deze download:


is het mogelijk om je paswoord/login te resetten:

The chntpw command can be used to reset Windows passwords by accessing the disk where Windows is installed.
De opdracht chntpw kan worden gebruikt om Windows-wachtwoorden opnieuw in te stellen door de schijf te openen waarop Windows is geïnstalleerd.

een andere manier:



S6
 
je kan op een andere pc het programma: rescue disk, downladen , op een cd branden en zo het paswoord verwijderen ( is legaal)
ofwel idem maar met het programma: Ultimate Boot CD
andere methode: de hardde schijf uit de pc halen, met een dockstation via een andere pc kan je de foto's eraf halen en dan de pc opnieuw installeren
Ik heb rescue disc op cd gezet , maar zie nergens een optie voor paswoord verwijderen.Enkel een menu met oa vbr rollback , mbr clean up etc.
Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan