Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb nog een vraagje, want mijn internet is erg traag. Maar ik heb een wifi-versterker. En er staat ook de hele tijd dat ik 100% verbinding heb. Als ik iets wil downloaden 50 heb ik bijv. maar 60 kB/s. Dus waar zou dit eventueel aan kunnen liggen?

​Alvast bedankt
 
je zei de router staat beneden in de hal !
de router hangt dus aan de modem ..
vraagje : het betreft toch een draadloze router ? ( ik vraag je dit omdat ik al meegemaakt heb bij een ander dat deze ook draadloos wilde gaan maar geen draadloze modem/router bezat )
zijn er atenne's aanwezig !
vraagje : waar heb je de wifi versterker ingeplugt... ( deze dien je halver wege de afstand die te overbruggen valt in te pluggen ...is er een trap dan plaats je deze versterker in de dichts bijzijnde stopcontact onder of bovenaan de trap...)
 
Probeer eens draadloos te verbinden zonder die WiFi versterker. Plaats desnoods je computer wat dichter zodat je nog ontvangst hebt van je Wifi netwerk. Want meestal zijn zulke dingen vrij nutteloos en niet betrouwbaar, om me nog heel beleefd uit te drukken. Zou er niet van verschieten dat daardoor je snelheid gereduceerd wordt naar bijna NIHIL...
 
Mijn wifi versterker hang net bovenaan de trap, dus eigenlijk in het midden van mijn computer en de router. Ik heb al is geprobeerd om zonder wifi versterker te doen maar dan wordt het internet nog veel slomer.
@Pluis met USB veranderd bedoelde ik eigenlijk die USB stick achterin mijn computer die voor internet zorgt maar dat hielp niet echt en er staan nergens gele vraagtekens.
Ik heb nog wel een vraagje want als ik kijk bij internet verbindingen staat er ook nog is de internet verbinding van mijn wifi usb stick of hoe het ook mag heten (Sweex LW050v2), maar deze staat op een ander kanaal (kanaal 6) dan mijn normale wifi (kanaal 1).
 
#18

je zei de router staat beneden in de hal !
de router hangt dus aan de modem ..

Toch toevallig geen modem met ingebouwde router waar nog eens een router aan verbonden is?

Stoorzenders die in de onmiddelijke buurt van de computer staan ,zoals draadloze telefoon,draadloze muis of draadloos toetsenbord, magnetron ..... kunnen ook een eventueel probleem zijn.
 
Laatst bewerkt:
@ Swake bericht nr 18 komt van mezelf?
en is een vraag aan Joshuavdhurk ?

het kan mogelijk zijn ?
dat het zo is dat er een modem met ingebouwde router gebruikt is waaraan er dus nog eens een router aangesloten is ,maar stel je vraag wel aan de juiste persoon !
 
je zegt op andere computers doet hij het gewoon goed !
**verwijder de bestaande netwerk instellingen dan eens van deze computer waarmee je het probleem heb ... en maak deze dan opnieuw aan ..
het probleem is volgens mij dan op de computer te zoeken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan