Heel traag internet en e-mails komen niet binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwanneke,gisteren een dik uur gezocht naar het tabblad "draadloze instellingen",maar ik geraak er niet aan.Hoe of waar kan ik dat vinden?
Sorry voor den overlast.
mvg.

heb je een externe D-link, of linksys of heb je een ingebouwde wifi in je modem?

je kan al zeker eens HIER kijken voor de interne wifi.

voor de externe access points heb je meer hulplinks:

hoe-beveilig-ik-op-windows-vista-mijn-draadloze-verbinding-d-link zie punt 19 voor kanaalkeuze
hoe-beveilig-ik-op-windows-xp-mijn-draadloze-verbinding-d-link
hoe-beveilig-ik-op-windows-xp-mijn-draadloze-verbinding-linksys
 
Laatst bewerkt:
Wifi kanaal veranderd,en inderdaad nu is er terug te werken op internet,alhoewel nog niet optimaal,desondanks toch een grote verbetering.
Kan misschien iets te maken hebben met de WII van de kleindochters,toen zijn volgens mij de problemen begonnen.
De e-mails komen nu wel binnen ,maar ge moet veel tijd hebben.
p.s.Speedtest van Telenet gedaan. download: 0,20 Aan de lage kant vind ik.

Jongens(mannen),bedankt voor de hulp.
 
Wifi kanaal veranderd,en inderdaad nu is er terug te werken op internet,alhoewel nog niet optimaal,desondanks toch een grote verbetering.
Kan misschien iets te maken hebben met de WII van de kleindochters,toen zijn volgens mij de problemen begonnen.
De e-mails komen nu wel binnen ,maar ge moet veel tijd hebben.
p.s.Speedtest van Telenet gedaan. download: 0,20 Aan de lage kant vind ik.

Jongens(mannen),bedankt voor de hulp.

probeer zeker eens alle verschillende frequenties voor de beste snelheid. en bekijk voor een speedtest die erg betrouwbaar eens naar Speedtest.nl -. want inderdaad heb je erg weinig snelheid precies. als de wii online zit gebruikt die inderdaad een deel van je bandbreedte, maar op de kabel mag dat geen invloed hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan