Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
een simpele vraag die je tevens ook op een ander forum heb geplaatst welke blijkbaar toch niet zo simpel is aangezien de aangeboden oplossingen je geen oplossing boden ..
Weet iemand waar in WIN10 een instelling staat die, telkens heel irritant, een toetsenbord omhoog laat komen als je bijv. met een tekstverwerker bezig bent of wanneer je hier (!) een bericht schrijft. Zie bijlage.
www.piepcomp.nl
*ik vermeld dit hier zodat wij hier niet hetzelfde gaan aanbieden als een mogelijke oplossing die dan in feite toch geen oplossing is voor u ..
was fijn van u geweest had je dit ook effe vermeld .. kwestie van géén oplossingen aan te bieden die al aangeboden werden .
ik heb niet gezegd dat dit niet mocht ..het gaat me er om dat we hier niet hetzelfde gaan vermelden wat reeds eerder aan u werd meegedeeld maar tot op heden géén resultaat aangebracht heeft .. de opties die wij hier dan nog kunnen aanbrengen worden hier door haast miniem tot haast onbestaande want immers alles wat u eerder werd meegedeeld was correct en toch bood niets van dat u een oplossing , eerder heb ik u al laten verstaan dat je mogelijk met een besmetting zit maar dit zag je niet zitten en kwam bij u ongeloofwaardig over .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.