Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb sind kort problemen met mijn usb poorten,ik heb er 6.
Als ik 1 apparaat in de poort heb zitten en doe er nog 1 bij valt de eerste weg kan er ten alle tijden maar 1 gebruiken.
Terwijl ik daarvoor wel gewoon alle 6 kon gebruiken.
Heb al bij apparaat beheer gekeken daar staat alles goed(werkt correct) en stuurprogramma verwijderd en opnieuw ook geen problemen.
Bios staat ook alles aan.
De poorten geven stroom.
Wie zou mij nog verder op weg willen helpen!!

BvD juul
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zowat elke computer die je vandaag koopt is voorzien van een of meer Universal Serial Bus-connectoren. Deze USB-aansluitingen kunt u bevestigen muizen , printers en andere accessoires om uw computer snel en gemakkelijk. Het besturingssysteem ondersteunt USB zo goed, dus de installatie van de stuurprogramma's is snel en eenvoudig, ook. In vergelijking met andere manieren van het aansluiten van apparaten op de computer (met inbegrip van parallelle poorten , seriële poorten en speciale kaarten die u installeert in de computerbehuizing), USB-apparaten zijn ongelooflijk simpel.

In dit artikel zullen we kijken naar USB-poorten van zowel een gebruiker en een technisch oogpunt. Je leert waarom het USB-systeem is zo flexibel en hoe het in staat is om zoveel apparaten ondersteunen zo gemakkelijk - het is echt een geweldig systeem.

Iedereen die in computers al een tijd kent het probleem dat het Universal Serial Bus probeert op te lossen - in het verleden aansluiten van apparaten op computers is een echte hoofdpijn.

Printers die zijn aangesloten op de parallelle printerpoorten, en de meeste computers slechts kwam met een. Dingen zoals externe opslagmedia, die een snelle verbinding naar de computer te kopen, zou gebruik maken van de parallelle poort ook, vaak met weinig succes en niet veel snelheid.
Modems gebruikte seriële poort , maar dat gold ook sommige printers en een verscheidenheid van vreemde dingen, zoals personal digital assistants (PDA's) en digitale camera's . De meeste computers hebben hooguit twee seriële poorten, en ze waren erg traag in de meeste gevallen.
Apparaten die snellere verbindingen nodig kwamen met hun eigen kaarten, die moest passen in een kaartslot in de computerbehuizing. Helaas is het aantal sleuven is beperkt en enkele kaarten zijn moeilijk te installeren.

Het doel van USB wordt beëindigd al deze hoofdpijn. De Universal Serial Bus geeft u een enkele, gestandaardiseerde, gemakkelijk te gebruiken manier om maximaal 127 apparaten op een computer.

Zowat elke perifere gemaakt komt nu in een USB-versie. Een voorbeeld van een lijst van USB-apparaten die u kunt kopen vandaag bestaat uit:

Printers
Scanners
Muizen
Joysticks

Digitale camera's
Webcams
Wetenschappelijke data-acquisitie-apparaten
Modems
Luidsprekers
Telefoons
Video telefoons
Opslag apparaten
Netwerkverbindingen
http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-vista/Tips-for-solving-problems-with-USB-devices
 
Laatst bewerkt:
ja inderdaad dat stond erbij maar aangezien ik niet wist wat het was heb ik het verwijderd.
deze tekst stond in het engels mischien door het vertalen naar nederlands is dat woord vlucht jukken iets dat niet bestaat maar allee de rest telt hee
bijzonderste de link.:applaus:
 
we dwalen hier af van het topic !!
effe vermelden dat " jukken" een andere betekenis heeft als zijn de houten of metalen verbindingen
( voornamelijk terug te vinden is fabriekshallen waar veel opstapel plaatsen te vinden zijn )
Lees dit er maar eens op na
 
ja@gtex je hebt gelijk we dwalen af maar die woord stond er zeker bij.daar vanaf gezien heb ik een link geplaatst die die persoon zou kunnen verder helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan