Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Vroeger gebruikte ik op het werk Windows XP met IE 8

Links bovenaan had ik een KNOP [FAVORIETEN]
Deze deed deed +/- het zelfde als de [STER] knop rechts bovenaan. (Favorieten - Feeds - Geschiedenis)

Momenteel werk ik op het werk met een 7 (oude XP laptop is gechracht) met daarop IE9
Thuis heb ik nog een oude XP waarop dit nog steeds werk (IE8)
Ik heb thuis nog een nieuwe win8.1 met een nieuwe IE waar ik het zelfde probleem heb.

Kan ik de oude knop "FAVORIETEN" terug toveren en deze links plaatsen (niet de inhoud, enkel de knop)
Of kan ik de [STER] knop die nu rechts bovenaan staat verplaatsen naar links?

mvg
 
Kijk maar, uiteraard geef ik hier niet mijn hele lijst favorieten in de afbeelding :p

2.jpg
 
In bericht #2 is de afbeelding uit Windows 8 , de topicstarter heeft de vraag in de Windows 7 categorie geplaatst.

In Windows 8 is het inderdaad helemaal hopeloos om de Favorieten terug te krijgen. Via de app is het even zoeken hoe je de vertrouwde favorieten vast gepinned krijgt. Dit lukt wel maar is even zoeken en het blijft niet echt handig.

Ik ga er dus van uit dat Castellane het over Windows 7 heeft. Snap niet dat er in de topicvraag trouwens IE 9 staat.
Ik draai hier met IE11
 
Dat sterretje rechts boven, zoals Lana beschrijft is wat ik nodig heb.
Echter rechts boven is voormij niet handig.
Dus zou ik graag deze knop (of een andere, zoals IE8) links kunnen aanklikken
 
In IE 8 zag ik het volgende
ScreenHunter_03 Jan. 09 13.42.jpg
Onder Bestand de knop [Favorieten]
1x klikken en je kreeg een pulldown met de geschiedenis (en 2 tabbladen Feeds en favorieten)
Terug klikken en de "pulldown" verdween.
Iets wat het huidig sterretje rechts nu doet maar zou liever een knop links hebben
 
Een knop zoals jij wilt is er niet in IE11, misschien Microsoft eens bellen of ze dat in de volgende versie willen maken.

Wat er wel is op linksboven is het volgende.
Linksboven zie je een pijl naar links en een pijl naar rechts met daarnaast een heel klein pijltje naar beneden.

Favoerieten 10.jpg

Klik daar eens op en daarna op Geschiedenis en kijk wat je daarna krijgt.

Eventueel ook bereikbaar met de Ctrl Shift en H toets.

Favorieten 11.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan