Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Vroeger gebruikte ik op het werk Windows XP met IE 8

Links bovenaan had ik een KNOP [FAVORIETEN]
Deze deed deed +/- het zelfde als de [STER] knop rechts bovenaan. (Favorieten - Feeds - Geschiedenis)

Momenteel werk ik op het werk met een 7 (oude XP laptop is gechracht) met daarop IE9
Thuis heb ik nog een oude XP waarop dit nog steeds werk (IE8)
Ik heb thuis nog een nieuwe win8.1 met een nieuwe IE waar ik het zelfde probleem heb.

Kan ik de oude knop "FAVORIETEN" terug toveren en deze links plaatsen (niet de inhoud, enkel de knop)
Of kan ik de [STER] knop die nu rechts bovenaan staat verplaatsen naar links?

mvg
 
Een knop zoals jij wilt is er niet in IE11, misschien Microsoft eens bellen of ze dat in de volgende versie willen maken.

Wat er wel is op linksboven is het volgende.
Linksboven zie je een pijl naar links en een pijl naar rechts met daarnaast een heel klein pijltje naar beneden.

Bekijk bijlage 13644

Klik daar eens op en daarna op Geschiedenis en kijk wat je daarna krijgt.

Eventueel ook bereikbaar met de Ctrl Shift en H toets.

Bekijk bijlage 13645

Ondertussen thuis en ah werken met IE11
Ik zie de pijlomlaag (naast de pijlen vorige en volgende pagina) bij mij niet staan.
Hoe krijg je deze pijl?
 
kijk hier eens ik heb het voor elkaar gekregen !
in bericht @2 liet ik je deze afbeelding zien ....
Ashampoo_Snap_2015.01.09_19h00m14s_004_.png

wel via het toepassen van een opdrachtprompt heb ik nu dit verkregen ...
Ashampoo_Snap_2015.01.09_18h57m13s_003_.png

als ik bijgevolg op het pijltje klik dat naast de map " Favorites " vermeld staat dan opent zich aan de linker kant mijn lijst met favorieten terwijl deze ook aan de rechter kant te benaderen zijn ...is het dit dat je wilt behalen ...

zorg eerst dat er geen browser open staat ..
indien het dit is dan start je een opdrachtprompt op ....
type de volgende regel ..... mklink /d C:\Users\UserName\Favorites\Links\Favorites C:\Users\UserName\Favorites

Ashampoo_Snap_2015.01.09_19h27m17s_005_.png

*let op vervang UserName door je eigen naam .. en klik op enter
open nu een browser en klik met rechts op deze browser en vink nu " werkbalk favorieten " aan ...

**de schuifregelaar die je aan de rechterkant wel heb staan krijg je niet aan de linkerkant zag ik juist ....
 
kijk hier eens ik heb het voor elkaar gekregen !
in bericht @2 liet ik je deze afbeelding zien ....
Bekijk bijlage 13646

wel via het toepassen van een opdrachtprompt heb ik nu dit verkregen ...
Bekijk bijlage 13647

als ik bijgevolg op het pijltje klik dat naast de map " Favorites " vermeld staat dan opent zich aan de linker kant mijn lijst met favorieten terwijl deze ook aan de rechter kant te benaderen zijn ...is het dit dat je wilt behalen ...

zorg eerst dat er geen browser open staat ..
indien het dit is dan start je een opdrachtprompt op ....
type de volgende regel ..... mklink /d C:\Users\UserName\Favorites\Links\Favorites C:\Users\UserName\Favorites

Bekijk bijlage 13648

*let op vervang UserName door je eigen naam .. en klik op enter
open nu een browser en klik met rechts op deze browser en vink nu " werkbalk favorieten " aan ...

**de schuifregelaar die je aan de rechterkant wel heb staan krijg je niet aan de linkerkant zag ik juist ....

Zal dit deze avond eens proberen op mijn PC thuis.
Echter op de PC van het werk (reeds geüpdated naar IE 11) zie ik geen balk meer staan onder de adresbalk.
ScreenHunter_05 Jan. 12 15.38.jpg
Ik dacht dat je met de muis naar een vrije ruimte moest gaan naast het rechtse tabblad en daar met de rechter muisknop klikken maar dit lukt niet.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
 
Zal dit deze avond eens proberen op mijn PC thuis.
Echter op de PC van het werk (reeds geüpdated naar IE 11) zie ik geen balk meer staan onder de adresbalk.

Ik dacht dat je met de muis naar een vrije ruimte moest gaan naast het rechtse tabblad en daar met de rechter muisknop klikken maar dit lukt niet.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
rechts klik op de werkbalk en zet het vinkje aan bij werkbalk favorieten..dit zou moeten werken dus ...
3e08fe3eba-Ashampoo_Snap_2015.01.12_15h50m18s_004_.png
 
rechts klik op de werkbalk en zet het vinkje aan bij werkbalk favorieten..dit zou moeten werken dus ...
3e08fe3eba-Ashampoo_Snap_2015.01.12_15h50m18s_004_.png

Werkt niet
wat wel werkt is het volgende:
ALT toets indrukken om ze terug te toveren. Nog eens de ALT toets indrukken en ze is terug weg. Handig !
Nu kan je kan je wel een vinkje plaatsen bij BEELD > Werbalken > en de gewenste werkbalk
 
kijk hier eens ik heb het voor elkaar gekregen !
in bericht @2 liet ik je deze afbeelding zien ....
Bekijk bijlage 13646

wel via het toepassen van een opdrachtprompt heb ik nu dit verkregen ...
Bekijk bijlage 13647

als ik bijgevolg op het pijltje klik dat naast de map " Favorites " vermeld staat dan opent zich aan de linker kant mijn lijst met favorieten terwijl deze ook aan de rechter kant te benaderen zijn ...is het dit dat je wilt behalen ...

zorg eerst dat er geen browser open staat ..
indien het dit is dan start je een opdrachtprompt op ....
type de volgende regel ..... mklink /d C:\Users\UserName\Favorites\Links\Favorites C:\Users\UserName\Favorites

Bekijk bijlage 13648

*let op vervang UserName door je eigen naam .. en klik op enter
open nu een browser en klik met rechts op deze browser en vink nu " werkbalk favorieten " aan ...

**de schuifregelaar die je aan de rechterkant wel heb staan krijg je niet aan de linkerkant zag ik juist ....

De regel ingegeven en heb nu de knop zoals in voorbeeld.
Echter dit is enkel een knop "Favorieten" zou dit ook lukken om zo een knop met "geschiedenis" te maken.
De oude knop was 1e met 3 tabbladen.
1x men geschiedenis geselecteerd had kon men telkens men op deze knop drukte de geschiedenis tevoorschijn toveren of terug laten verdwijnen.
 
De regel ingegeven en heb nu de knop zoals in voorbeeld.
Echter dit is enkel een knop "Favorieten" zou dit ook lukken om zo een knop met "geschiedenis" te maken..

dat kan inderdaad je houd dezelfde regel aan maar je vervangt dan " Favorieten " door het woord " Geschiedenis "
of "Documenten " of eender welke map jij daar wilt hebben staan .
 
Ik zie nog steeds het probleem niet wat er mis is met de gele ster rechtsboven.
Als je daar op klikt heb je alles wat je hebben wilt op rechts. Klik je daarna op het kleine groene pijltje wat dan weer linksboven in het favorietenblad staat, verplaats alles naar links en heb je wat je hebben wilt in twee muisklikken.
 
Ik zie nog steeds het probleem niet wat er mis is met de gele ster rechtsboven.
Als je daar op klikt heb je alles wat je hebben wilt op rechts. Klik je daarna op het kleine groene pijltje wat dan weer linksboven in het favorietenblad staat, verplaats alles naar links en heb je wat je hebben wilt in twee muisklikken.

Ik kan het ook allemaal niet meer volgen . Gaat de vraag van Castellane over de knop favorieten of over de Werkbalk favorieten ?
 
Ik zie nog steeds het probleem niet wat er mis is met de gele ster rechtsboven.
Als je daar op klikt heb je alles wat je hebben wilt op rechts. Klik je daarna op het kleine groene pijltje wat dan weer linksboven in het favorietenblad staat, verplaats alles naar links en heb je wat je hebben wilt in twee muisklikken.
Dat klopt.
Maar als je 10 jaar gewoon bent om links een knop te hebben en met 1 enkele muisklik geschiedenis (en of favorieten) te kunnen bovenhalen dat is het wennen dat je dit nu rechts moet doen en 2 muisklikken nodig hebt.
 
@Ranger
Een knop [Favorieten - Feeds en Geschiedenis] zoals het sterretje rechts boven maar dan links boven.
Eigen zou het beste zijn dat je het sterretje kunt verplaatsen. (van rechts naar links)
 
Ik zie nog steeds het probleem niet wat er mis is met de gele ster rechtsboven.
Als je daar op klikt heb je alles wat je hebben wilt op rechts. Klik je daarna op het kleine groene pijltje wat dan weer linksboven in het favorietenblad staat, verplaats alles naar links en heb je wat je hebben wilt in twee muisklikken.

Dat klopt, maar zo is het hele leven nou eenmaal.

Vroeger moest ik kolen scheppen om het 's winters een beetje behaaglijk te krijgen in de woonkamer.
Later kregen wij aardgas in het huis en had ik alleen nog maar een wieltje waar ik aan moest draaien.
Dat was een enorme omschakeling.
 
succes ermee..

Gisterenavond lukte het me niet om de site van PCTUTS te raadplegen.
Was deze offline?

Deze middag de knop proberen aan te maken wat me ook gelukt is echter zie ik de geschiedenis niet!
Woord "geschiedenis" vervangen door "history" ook deze knop was zichtbaar maar terug zie ik de bezochte pagina's niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan