Windows 10 Ongewenste knop in de taakbalk om taalinstalling toetsenbord te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,
Er staat een knop in de taakbalk van mijn Toshiba Laptop met daarop Windows 10 geïnstalleerd, waarmee ik de keuze van de taal van mijn toetsenbord kan wijzigen. Ik wil die knop uit de taakbalk laten verdwijnen, maar ik kan de instelling niet vinden waarmee ik dat kan doen. Ik wil die knop uit de taakbalk laten verdwijnen, maar ik kan de instelling niet vinden, waarmee ik dat kan doen. Kan iemand mij helpen om die instelling te vinden? Ik zou dat nog graag vernemen,
Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd en ook op Google gezocht, maar kan deze instelling helaas niet vinden. Kan iemand mij helpen om die instelling te vinden? Ik zou dat nog graag vernemen,


Ik heb een Print screen van mijn bureaublad hierbij gevoegd van de taakbalk met een getekend pijltje naar het Item wat ik bedoel.


Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
 

Bijlagen

  • Inked2019-06-18_LI - kopie.jpg
    Inked2019-06-18_LI - kopie.jpg
    323 KB · Weergaven: 124
Dit kan inderdaad verwijderd worden uit je taakbalk.
klik rechts op de taakbalk. Dan krijg je een keuze menu. Helemaal onderaan staat er daar dan "taakbalkinstellingen", klik daarop.
Dan kom je in je instellingen. Daar scrol je naar beneden tot je "systeem pictogrammen in of uitschakelen " tegen komt. Klik daarop.
Dan kom je uiteraard op een nieuw scherm en daar vink je "invoer indicator" uit. Daarmee is het uit je taakbalk verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan