Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met win8 en ben overgestapt naar een locaal account dus ben ik beheerder af.toppunt is kan niets meer downloaden of iets opzoeken wat moet ik doen op terug beheerder te worden?
bij pc instellingen en gebruikers(overstappen naar microsoft account) helpt niet
 
Je hebt die nieuwe account niet toegevoegd aan de Administrators group.
Terug opstarten met de admin account gebruikt voor installatie en volgende stappen uitvoeren.

How to Add User Accounts to Administrators Group in Windows 8?


Although using the following procedure administrators can add user accounts to any group, i.e. built in groups or manually created groups, steps given below display how to add a newly created user account to Administrators group:

- Log on to Windows 8 computer with the account that has administrative privileges.
- From the options available on the screen click Desktop icon.
- On desktop screen press Windows + R keys together to start Run command box and in the available field type COMPMGMT.MSC command and press enter.
- On Computer Management snap-in from the left pane expand System Tools > Local Users and Groups and left-click
Groups to select.
- From the right pane right-click on Administrators group and from the context menu click Properties.
- On Administrators Properties box click Add button.
- On Select Users box type in the name of the user account or accounts that are to be added to Administrators group and click Check Namesbutton.
 
via pc-instellingen > gebruikers kun je terug overschakelen naar het Microsoft account

ik had eerst een lokaal account met beheerders rechten
Bekijk bijlage 10732

daar juist heb ik dit verranderd naar het Microsoft account...
Bekijk bijlage 10733

en ook nu weer ben ik terug gegaan naar het lokaal account met beheerders rechten
Bekijk bijlage 10734

ik diende me wel telkens aan te melden met mijn Microsoft live ID maar dit ging dus zonder problemen ...
toen ik van het Microsoft account terug ging naar het lokaal account , werd ik afgemeld om terug aangemeld te worden met het lokaal account .

lukt het je niet via pc-instellingen > gebruikers dien je de acronis backup terug te zetten.. opstarten met aangesloten externe schijf en met de opstart cd .
of je neemt de optie de pc te herstellen met behoud van bestanden ook dit kan via pc-instellingen > algemeen
 
graag gedaan..
met deze zet ik er dan een slotje op..:duimop:

opmerking : zorro liet me weten via een pb dat de oplossing aangebracht door mezelf hem geholpen heeft...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan