Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Wilde updates nemen van December...op mini pc.meer als maand geleden heb ik iets veranderd van gebruikers naam of wachtwoord ,en ja weet het niet meer, half uur van alles geprobeerd en nopes!Is dat te achterhalen?geraak in pc als gast ,maar kan niet veel doen he!
Iemand idee?
mvg
 
Een ding is zeker...begin Windows kots beu te worden!MS account kun je nieuw wachtwoord vragen,lokaal niks!!!
Als ik alternatief vind voor spotnet/grabit....dan word het lekker Linux!!!
 
waarom maak jij dan ook geen wachtwoordherstel cd aan als jij een wachtwoord in stel op het account voor in te loggen !

Ashampoo_Snap_2014.12.17_00h00m53s_002_.jpg
 
Is toch vrij normaal dat je niet kan inloggen op een beveiligde account zonder wachtwoord. Onder Linux is dat net hetzelfde hoor... Zoals eender welk ander OS.
Als er met Microsoft problemen zijn, komt dit 99% verder van acties van de gebruiker, niet het OS. Met een goede beveiliging, gezond verstand en deftig beheer is Microsoft een perfecte keuze. En voor de nerds onder ons heeft Linux wel zen voordelen. Maar van de daken schreeuwen dat Linux de oplossing is terwijl ze amper weten wat en hoe...?!? Linux is op de eerste plaats een command line OS. Daarboven hebben ze voor de modale gebruiker een X Windows geplakt met een vormgeving. That's it.
 
Gelijk heb je!!!Is stom van mij,maar komt ergers wel door MS,meer als maand geleden ,ook updates ,was er iets wachtwoord is ouder als 40dagen,ok maar iets nieuw dan ja weet het echt nie meer,kan gebeuren he.Ge kunt dat instellen weet het allemaal wel,gebruik die mini pc alleen voor te downloaden,daarmee ook niet veel aandacht aan die dingen!
Heb desktop met dualboot Win8/Mint 17....daar moet ik nooit wachtwoord veranderen bij Mint!!!
Nog eens is mijn fout!Maar met MS account is het opgelost in 2min.Lokaal niks!
mvg
 
waarom maak jij dan ook geen wachtwoordherstel cd aan als jij een wachtwoord in stel op het account voor in te loggen !
Ja Qtex weet het wel...komt beetje zo als hierboven beschreven...heb die mini pc gekregen, man had MS account veranderd in lokaal,wat normaal is .
Als ik veel downloads heb ...dan gebruik ik die ...hoef geen apps of zo... snap je.
mvg
 
je zegt dat je deze gekregen heb van een ander ...
ik zou dan direct een verse instal gedaan hebben want deze Windows zal dan waarschijnlijk ook onder de andere zijne naam staan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan