Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Zoals je kunt zien op het bijgaand beeld, blokkeert MBAM als het bij C:\WINDOWS\Installer\1002d.msi komt.
Het wieltje draait en blijft draaien, maar er worden niet meer Objecten gescand. Alléén de tijd gaat nog door. En de CPU op 100%.
Dit is met de nieuwe van vandaag 1022, maar 1018 (de vorige versie) doet net hetzelfde. Daarom ben ik naar een vorige Image teruggegaan om de 1018 te hebben. Dus: ligt het niet aan de versie, maar waaraan dan wel?

Met hoop op een knappe bol die dat weet.

WaWa

Knipsel.JPG
 
eerst dien jij je af te vragen wat jij dan ook gedownload heb zodat deze in je systeem aanwezig zijn !
welk paardemiddel wel eerst dacht ik dus dat de chameleon functie dit kon verhelpen ...en ik denk dan ook dat deze dat best kan maar omdat de software nog aanwezig is op je systeem die deze installers binnen gesluisd hebben zijn daarom ook deze installers nog actief ...daardoor loopt wellicht Mbam dan ook telkens vast volgens mij ...das dan ook de reden dat ik #12 start en niet #1 of 2 hoe hoger hoe zwaarder deze uithaald !
 
heb je nu de optie #12 al gebruikt of niet ...
indien ook deze dus vastloopt dan kun je eens proberen om Hitmanpro3 te draaien (echter de trial versie kan de gevonden besmettingen niet verwijderen !) dit is dan weer iets om je aan te zetten tot het aankopen van HMP3 !

*Mbam word hier minimaal 1x per week opgestart ..
en ben ik op een site geweest waar ik mijn bedenkingen bij heb dan start ik Mbam op voor dat ik de computer afsluit .
 
Ik heb #12 gebruikt. Liep vast op een ......\10cde5.msi.

Als Hitmanpro3 niet helpt wat doe ik dan? Geen alternatief. Kopen?

AdwCleaner al gedraaid. Er waren een paar mappen, maar ik denk niet dat die Installers er tussen zaten.

Malwrebytes draaide ik vroeger ook dikwijls, maar nu al een paar maanden niet meer. Ik was er gerust in omdat het nooit wat vond.
Had ik Mbam niet gedraaid, had ik niet geweten dat er wat loos was... Alles werkt anders goed.

________________________________________________________________________________________________________

Hierna de Log er van:# AdwCleaner v4.202 - Logbestand aangemaakt 27/04/2015 op 18:52:03
# Laatste update 23/04/2015 door Xplode
# Database : 2015-04-23.1 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 8.1 Pro (x86)
# Gebruikersnaam : Walter Waes - L480G
# Gestart vanuit : C:\Users\Walter Waes\Desktop\adwcleaner_4.202.exe
# Optie : Verwijderen

***** [ Services ] *****


***** [ Bestanden / Mappen ] *****

Map Verwijderd : C:\ProgramData\SuperEasy Software
Map Verwijderd : C:\Users\Walter Waes\AppData\Local\Innovative Solutions
[x] Niet Verwijderd : C:\Users\Walter Waes\AppData\LocalLow\Simple Adblock
Map Verwijderd : C:\Users\Walter Waes\AppData\Roaming\SuperEasy Software
Map Verwijderd : C:\Users\Walter Waes\AppData\Roaming\ProgSense
Map Verwijderd : C:\Users\Administrator.L480G\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nfengeggddojhakldhlpjdlddgkkjkdd
Map Verwijderd : C:\Users\Administrator.L480G\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda
Map Verwijderd : C:\Users\Walter Waes\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda
Bestand Verwijderd : C:\Users\Public\Desktop\PDF to Word Converter.lnk

***** [ Geplande taken ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ Register ] *****

Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8FFE}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{2FF49ED5-A3EF-410B-918E-97DECEB5996D}
Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\eSupport.com
Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\DriverTuner_Init
Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\ProgSense

***** [ Webbrowsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17416


-\\ Google Chrome v43.0.2351.3
 
Het is precies toch wel een heel hardnekkig beestje dat jij in je pc zitten hebt. Hopelijk moet je niet in je geldbeugel gaan tasten voor iets dat in je pc is genesteld.
 
wat me al direct opvalt is dat je Internet Explorer niet up2date is ...
de nieuwste versie draagt de nummer 11.0.9600.17728 en deze van u vermeld de 17416 !
 
Ik zal die IE updaten. Wat zou er gebeuren als ik telkens een Installer\xxxxxxx.msi zou wissen? Ik geloof dat er vier of vijf verschillende zijn gepasseerd.

Ik gebruik nu al een tijd Chrome. Daarom IE zeker niet ge-update zeker?
 
de IE 11 zou de standaard browser moeten zijn ook al gebruik je dus een andere dan nog komen de updates gewoon binnen via de Windows updates ...
zelf heb ik hier meerdere browsers en staat de IE11 hier als standaard ingesteld en krijg ik dus ook de updates gewoon binnen .
 
aangezien deze normaal moeten binnen komen met de update functie veronderstel ik dan ook dat er meerdere update's achter zijn gebleven ... er zijn tot op heden 171 updates op mijn pc aanwezig voor de Windows 8.1 pro x64
wanneer werd de laatste update bij u opgehaald en geinstalleerd ...
indien blijkt dat dit al een geruime tijd bezig is dan heeft dit gevolgen op je geheel systeem want dan vraag ik me tevens af of ook jouw beveiliging dus elke dag bijgewerkt werd !
 
Ik heb dit weekend ook manueel mijn windows updates gedaan, ik had er 6 en eentje had een herstart van de netbook nodig om helemaal te kunnen installeren. 4 kritiek en 2 optioneel of zo heette dat. windows 8.1 met bing maar de bing is er ondertussen al van gevallen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan