Windows 10 met die nieuwe update van windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
met die nieuwe update van windows 10 gaat mijn printer niet meer brother dcp-330c fout - afdrukken
is daar een oplossing
 
Microsoft is er van op de hoogte dat versie 2004 problemen geeft bij sommige printers ..
of je wacht tot zij dit probleem verhelpen of je ga een versie terug ..
*het probleem zelf van niet kunnen printen ligt voornamelijk dat de afdruk spooler een fout genereert of onverhoop afgesloten word..er komt dus géén uitvoer van de desbetreffende printer .
 
Ah, ligt aan die Windows update dus. Ik dacht dat de drivers van men nieuwe Brother printer bagger was. Omdat ik telkens de spooler service diende te herstarten als ik iets op papier wilde zien...
 
Ja, dacht ik ook. Ben altijd zeer tevreden geweest van dat merk. En nog steeds eigenlijk. Maar de issues gaan inderdaad bij Windows liggen. Stond er niet bij stil.
 
Hier ook problemen met mijn mini Canon ML-2165 printertje waar ik altijd erg blij mee was.
Daarom de draadloze HP netwerkprinter uit het stof gehaald , geïnstalleerd en op zolder gezet. Deze werkt goed over het netwerk.

Het probleem zit dus bij een USB printer na deze belachelijke Windows 2004 update.
 
Laatst bewerkt:
Da's dan wel gek of toeval.
Ik zal mijn netwerkprinter binnenkort eens via USB aansluiten en kijken wat hij dan doet of misschien niet doet.
En zou 1903 ook deels dezelfde update hebben meegekregen als 2004 ?
 
Een kleine zoekactie bij Microsoft. version 1903 or later




Verdwenen poort
Hoewel er volgens Microsoft geen gekende problemen zijn met de updates in kwestie, lijken ze wel voor een stijging te hebben gezorgd in het aantal klachten. Microsoft publiceerde afgelopen woensdag een apart ondersteuningsdocument, waarin het wijst op problemen met USB-printerpoorten in Windows 10 1903 en hoger, inclusief het gloednieuwe Windows 10 2004.
 
Microsoft is er van op de hoogte dat versie 2004 problemen geeft bij sommige printers ..
of je wacht tot zij dit probleem verhelpen of je ga een versie terug ..
*het probleem zelf van niet kunnen printen ligt voornamelijk dat de afdruk spooler een fout genereert of onverhoop afgesloten word..er komt dus géén uitvoer van de desbetreffende printer .
Teruggaan naar een eerdere versie van windows 10
Deze optie is niet meer beschikbaar omdat de upgrade van uw pc
meer dan tien dagen geleden is uitgevoerd
bedankt groetjes funny
 
Na de update van win10 had ik dezelfde problemen met een Brother DCP J315W. de klantendienst van Brother in Brussel wisten er onmiddellijk raad mee en hebben de nodige opdrachten gestuurd die ik met win 10 kon doen. Probleem onmiddellijk opgelost!
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan