Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat microsoft mijn privacy schendt.
Wat kan ik best installeren om MS zo min mogelijk mijn informatie te verzamelen?
En welk prog volgt de ons niet bekende updates op met de nodige aanpassingen?
Kan dit ook voor windows 7 en 8.1 want daarzitten se ook te knabbelen?
 
je dient er wel rekening mee te houden dat deze instellingen toegepast onder O&O ShutUp10 ongedaan worden gemaakt telkens er een upgrade binnen komt van de Windows 10
 
je dient er wel rekening mee te houden dat deze instellingen toegepast onder O&O ShutUp10 ongedaan worden gemaakt telkens er een upgrade binnen komt van de Windows 10

Dank je voor de waarschuwing, helpt het dan om het programma opnieuw te installeren, of moet ik uitkijken naar een nieuwe versie?
Verbeekt O&O ook de verbinding met de 'luisterwebsites' van MS? Kan ik ergens een vergelijkend overzicht vinden van de verschillende progs die deze functie claimen?
 
Dank je voor de waarschuwing, helpt het dan om het programma opnieuw te installeren, of moet ik uitkijken naar een nieuwe versie?
Verbeekt O&O ook de verbinding met de 'luisterwebsites' van MS? Kan ik ergens een vergelijkend overzicht vinden van de verschillende progs die deze functie claimen?

Probeer deze eens, instellingen blijven wel staan na update: Win10 Spy Disabler: Disable Telemetry and Data Collection on Windows 7, 8, 10
win10-spy-disabler.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan