Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Al mijn mp3 files zijn veranderd naar een kladblokicoon, maar ze spelen nog wel af
hoe moet ik die weer in zijn originele bestandsvorm krijgen want ik weet niet of mijn Ipod dit gaat aanvaarden?

ed
 
Als het alleen het ikoontje is, is er niet zo veel aan de hand. Meestal krijg zo'n bestand het pictogram van de player.
Als je eerdere players heb geinstalleerd, klik dan eens met rechtermuisklik op een mp3 bestand en dan openen met. Kies hier voor een andere player de pictogrammen zullen veranderen. Doe dit nog een keer maar dan met de player die je standaard gebruikt
 
heb ik geprobeerd met vlc player en dan met WMP maar het blijven gewone tekstbestanden.

591730800dbd8-TWINUI.jpg
 
ik heb gekeken naar de standaard app's maar daar staat geen groove speler tussen,

het zijn eigenlijk ook geen kladblokjes maar een wit icoontje en heb je de melding gezien als ik het probeer te openen met TWINUI? RAAR
Zou dit ook niets kunnen te maken hebben met dit probleem van systeemhertel?
ik zeg zo maar iets he, ik kan geen anders herstelpunt kiezen, was een van de vorige topics
 
je register is corrupt ...of beschadigd ..
dit onderstaande vond ik betreffende Twinui !
There is a bug in Windows 10 that shows for some users where they can’t change their system’s default programs in the Settings app.
All their defaults have been reset to show “TWINUI”.
This simply means that they have no default programs set, usually because of System Registry corruption, and they’re getting the same bad fallback name as surface in Firefox.
The problem can be resolved by restoring the registry from a backup before the corruption occurred....het advies ik je wil meedelen is een verse installatie .
 
ik kan zelfs geen geen printscreen niet meer doorsturen, het bestand is corrupt,
ik zal proberen het register copie die ik toevallig gisteren maakte proberen terug te zetten
ik heb wel in de standaard app's de speler veranderd naar wmp en nu heb ik precies mijn icoontjes terug
 
dus 1 probleem is verholpen doet er zich een ander voor ...namelijk het niet kunnen doorsturen van een afbeelding ..probeer dan eens de afbeelding up te loaden naar imgdumper ...
je wilt een register backup gebruiken ...van wanneer is deze dan ..hopelijk van voor het probleem er was met je mp3's
 
ik stuur je een foto met scan / now, het rare is als ik die jpeg vroeger op mijn bureaublad plaatste dan kon ik die nog zelf openen
nu niet meer, in volgende post stuur ik u de foto door waarom niet, adw cleaner gaf alleen 1 fout van Conduit een gekend probleem

5917461a0b109-scannow.jpg
 
je heb de opdracht sfc /scannow verkeerd ingegeven let op er is geen spatie na het schuine streepje ..in jouw opdracht zie ik echter sfc / scannow ...bijgevolg werd de sfc /scannow niet uitgevoerd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan