Audio mp4 omzet naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.

greets

ed
 
ik moet nu stoppen teveel pijn ik lees je morgen als het je niet teveel wordt
maar ik weet niet hoe ik de plaats moet invullen waar het bestand moet komen, ik kan geen map selecteren die hij goedkeurt.

en al de rest met, welke mkv, al die instellingen wat moet ik daarmee doen, ik snap er niets van Skippy. enz

alvast bedankt voor je tijd

grt

ed
Open het programma en laad het mp4 bestand in bij open a single video file , zie afbeelding

Handbrake 1.jpg


In het volgende scherm kies je rechts bij Matroska het juiste formaat wat je wilt hebben. Hoe groter hoe kwalitatief beter meestal.
Je ziet nu dat links waar ik de pijl heb gezet .mkv komt te staan en dat wil je dus ook.
Bij destination vul je in hoe je het .mkv bestand wilt noemen, en daarna rechts daarvan zie je staan Browse. Ga hier naar de map waar je het bestand wilt opslaan.
Klik daarna bovenin op Start Encode.
Hierna zou het programma aan de slag moeten gaan. Bij hele grote movie bestanden en een trage pc kan dit wel eens behoorlijk lang duren met de conversie. Heb dan dus wat geduld.


Handbrake3.jpg
 
Laatst bewerkt:
als ik de handleiding volg zoals hierboven ddanis die video in 5 sec, gemaakt, als ik die wil openen zegt hij dat ik misschien XVid nodig heb
wat doe ik verkeerd.
welke formaat raadt u me aan bij Matroska
ik doe duidelijk iets verkeerd maar weet niet wat
help aub,
de film zelf is wel van een bluray
 
Ik denk dat u eerst moet uitzoeken welk bestandsformaat u daadwerkelijk wilt gaan omzetten.

Ik heb hier geen blueray's dus ik kan niet uitproberen of dit lukt met Handbrake. Ik heb ook geen enkel idee welk formaat er met een blueray gebruikt wordt.
De topicvraag was mp4 naar mkv en dat gaat moeiteloos met Handbrake.
 
Ik denk dat u eerst moet uitzoeken welk bestandsformaat u daadwerkelijk wilt gaan omzetten.

Ik heb hier geen blueray's dus ik kan niet uitproberen of dit lukt met Handbrake. Ik heb ook geen enkel idee welk formaat er met een blueray gebruikt wordt.
De topicvraag was mp4 naar mkv en dat gaat moeiteloos met Handbrake.

dit staat zo genoteerd ...

[Verwijderd : illegale content]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit staat zo genoteerd ...

[Verwijderd : illegale content]
We kunnen geen hulp verlenen met het gebruik van illegaal bekomen bestanden.
Ik wil wel kwijt dat dit helemaal niets te maken heeft met het formaat van het uiteindelijke bestand. De extensie van het bestand in je File Explorer toont je gewoon welk video-formaat het betreft. Ik raad je aan één van de suggesties die mijn collega's hebben gegeven, gewoon te proberen.

Handbrake is volgens mij een héél goeie keus, maar niet de makkelijkste...
Maar er zijn er pakken !!!

een goeie bron : https://download.cnet.com/s/video-converter/
Door wat met de filters links te spelen kan je de gratis/free programma's terugvinden. Downloads vanuit die bron zijn veilig, daar mag je gerust in zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan