Audio mp4 omzet naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.

greets

ed
 
We kunnen geen hulp verlenen met het gebruik van illegaal bekomen bestanden.
Ik wil wel kwijt dat dit helemaal niets te maken heeft met het formaat van het uiteindelijke bestand. De extensie van het bestand in je File Explorer toont je gewoon welk video-formaat het betreft. Ik raad je aan één van de suggesties die mijn collega's hebben gegeven, gewoon te proberen.

Handbrake is volgens mij een héél goeie keus, maar niet de makkelijkste...
Maar er zijn er pakken !!!

een goeie bron : https://download.cnet.com/s/video-converter/
Door wat met de filters links te spelen kan je de gratis/free programma's terugvinden. Downloads vanuit die bron zijn veilig, daar mag je gerust in zijn


ik heb die film ook zo maar gekregen hoor, en nu wou ik die eens bekijken, ik begrijp je opmerking,
ga eens naar je site gaan
groetjes,

Ed
 
je filmpje heeft dus een xvid en Any Video Converter kan daar niet mee overweg .. ook handbrake niet voor zover ik kon zien jij dient de Prism Video Converter Software te gebruiken ... de gratis versie download je vanaf hier ..
let op ik heb deze niet zelf gebruikt en heb deze vervolgens ook niet nodig ..
 
Kan zelfs makkelijk online, zonder iets te installeren ...

 
ik heb juist gedaan met werken, ik zal wat werk hebben om ze eens allemaal te proberen,
mocht niets lukken dan laat ik jet iets weten,
alvast bedankt aan iedereen

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan