Status
Niet open voor verdere reacties.
In de topicvraag staat dit:
nadat ik een bleutooth headset heb opgeladen in een usb poort van mijn pc werkt de muis niet meer

Grote kans dat je USB poort dan overleden is als niets hier meer op werkt.
 
welke laptop is het?
het is misschien een instelling in de bios?
al eens geprobeerd om uw bios te resetten?
denk dat je dat kan doen door de batterij (van de laptop he)eruit te halen en dan een tiental seconden op de startknop drukken.
 
Geef eens wat meer info...... Merk, type van laptop. Als dat geweten is, kan er eventueeel de toetscombinatie voor de bios opstart gevonden worden.
Als je geen info geeft, blijft het gissen en alles proberen.
Sorry, pas gezien : merk sony vaio vgn-aw21m
 
Laatst bewerkt:
welke laptop is het?
het is misschien een instelling in de bios?
al eens geprobeerd om uw bios te resetten?
denk dat je dat kan doen door de batterij (van de laptop he)eruit te halen en dan een tiental seconden op de startknop drukken.

Ik vraag mij dit af hoor door een bluetooth headset opladen via de USB poort. Hiermee veranderd er niets in het BIOS.
 
Onderstaande staat in deze Bekijk bijlage 7169

Muis
Wat moet ik doen als de muis niet wordt herkend door de computer?
❑ Controleer of de muis correct is aangesloten op de poort.
❑ Start uw computer opnieuw op wanneer uw muis is aangesloten.
Wat moet ik doen als de aanwijzer niet beweegt wanneer ik mijn muis gebruik?
❑ Controleer of er geen andere muis is aangesloten.
❑ Als de aanwijzer niet beweegt terwijl een softwaretoepassing wordt uitgevoerd, drukt u op de toetsen Alt+F4 om het
toepassingsvenster te sluiten.
❑ Als de toetsen Alt+F4 niet werken, drukt u één keer op de Windows-toets en vervolgens verschillende keren op de toets ,.
Selecteer Opnieuw opstarten met de toets M of m en druk op Enter om de computer opnieuw op te starten.
❑ Als de computer niet opnieuw opstart, drukt u op de toetsen Ctrl+Alt+Delete, selecteert u eerst de pijl naast de toets
Afsluiten met de toetsen m en ,, en vervolgens Opnieuw opstarten met de toets M of m. Druk vervolgens op Enter
om de computer opnieuw op te starten.
❑ Als deze procedure niet werkt, houdt u de aan/uit-knop ingedrukt totdat de computer wordt uitgeschakeld.
!
Als u de computer uitschakelt via de aan/uit-knop, kunnen er niet-opgeslagen gegevens verloren gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
laptop van het merk sony vaio vgn-aw21m
bij deze , maar zag dat je het al gezien had . mijn kennis reikt niet zover dat ik in de bios kan , heb al wel een keer in de bios gezeten , maar kan daar niet zo veel doen
 
Onderstaande staat in deze handleiding.

Muis
Wat moet ik doen als de muis niet wordt herkend door de computer?
❑ Controleer of de muis correct is aangesloten op de poort.
❑ Start uw computer opnieuw op wanneer uw muis is aangesloten.
Wat moet ik doen als de aanwijzer niet beweegt wanneer ik mijn muis gebruik?
❑ Controleer of er geen andere muis is aangesloten.
❑ Als de aanwijzer niet beweegt terwijl een softwaretoepassing wordt uitgevoerd, drukt u op de toetsen Alt+F4 om het
toepassingsvenster te sluiten.
❑ Als de toetsen Alt+F4 niet werken, drukt u één keer op de Windows-toets en vervolgens verschillende keren op de toets ,.
Selecteer Opnieuw opstarten met de toets M of m en druk op Enter om de computer opnieuw op te starten.
❑ Als de computer niet opnieuw opstart, drukt u op de toetsen Ctrl+Alt+Delete, selecteert u eerst de pijl naast de toets
Afsluiten met de toetsen m en ,, en vervolgens Opnieuw opstarten met de toets M of m. Druk vervolgens op Enter
om de computer opnieuw op te starten.
❑ Als deze procedure niet werkt, houdt u de aan/uit-knop ingedrukt totdat de computer wordt uitgeschakeld.
!
Als u de computer uitschakelt via de aan/uit-knop, kunnen er niet-opgeslagen gegevens verloren gaan.

er is wel een andere muis aanwezig , die van het mousepad ,laptop al verschillende keren opgestart met muis in usb poort
kan de laptop gewoon gebruiken met mousepad ,maar ik kan niet wennen aan dat mousepad ,en bij sommige spellen is een externe muis makkelijker
de sneltoetsen zoals alt-f4 enzo hoef ik niet te gebruiken (omdat mousepad nog werkt )

zelf denk ik dat er een stuurprogramma mis of niet goed werkt , de laptop ziet de muis als een onbekend apparaat , er zijn alleen geen stuurprogramma's voor dit soort muizen , en stuurprogramma bijwerken gaat ook niet omdat als de muis in het usb slot zit de laptop dit als onbekend apparaat ziet
is er niet een mogelijkheid om een stuurprogramma te installeren voor de muis , als ik die ergens in system32 zet moet de muis toch weer herkend worden
 
Uw computer kan normaal maar met één muis tegelijk werken. Dus zolang Uw touchpad werkt als muis, zal de andere niet werken. Klik eens op de link in mijn post, dan haal je zo de ganse manual binnen.
 
Wat ook nog aan de hand kan zijn, is dat het bestand INFCACHE.1 beschadigd is geraakt door het in en uithalen van een USB apparaat.

Dit los je heel gemakkelijk op door dit bestand te verwijderen, daarna zal dit bestand opnieuw aangemaakt worden en bij elke USB connectie worden bijgewerkt.
Als het goed is staat dit bestand hier: c:\windows\system32\driverstore
Misschien moet je bestanden en mappen zichtbaar maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan