Status
Niet open voor verdere reacties.
IK heb ondertussen gevonden hoe ik het bestand moest vinden via

Helpmij.nl

dit zo uitgevoerd , computer opnieuw opgestart , muis in de usb gestoken , en krijg weer hetzelfde pop up usb apparaat wordt niet herkend
wel ging de laptop eerst zoeken naar stuurprogramma's toen ik de muis erin stak , maar naar stuurprogramma's voor onbekend apparaat

zit me niet mee , maar hoop toch dat ik er met jullie hulp uit kom
 
Je zegt: stuurprogramma's voor onbekend apparaat

Staat er een geel vraagteken in apparaat beheer ?
 
nee er staat nergens een geel driehoekje bij , dat is juist het vreemde
letterlijke tekst :
(geel driehoekje ) het usb apparaat wordt niet herkend
een van de op deze computer aangesloten usb-
apparaten werkt niet goed . het apparaat wordt niet
herkend
klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem

dan als ik er op klik kom ik in een pop up
: het usb apparaat wordt niet herkend

(geel driehoekje)

een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten ,heeft een storing veroorzaakt ,windows herkend het apparaat niet meer
 
Verwijder het stuurprogramma eens van de muis via apparaatbeheer en start de PC opnieuw op zonder de USB muis.
Steek daarna de USB muis er in.

Wat gebeurd er dan ?
 
ook al geprobeerd , dan komt hetzelfde schermpje erin te staat , hij gaat wel zoeken naar stuurprogramma's en installeerd er dan ook alleen voor onbekend apaaraat

ook al verschillende muizen geprobeerd , heb er hier drie liggen , maar elke keer komt schermpje met onbekend apparaat
dacht dat het met het bestand INFCACHE1 opgelost was , maar nog hetzelfde , al geprobeerd met en zonder muis
 
Je hebt inderdaad een vreemd probleem hoor.

Maar we zoeken verder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
yep diverse muizen geprobeerd , maar elke keer komt er hetzelfde te staan , onbekend apparaat

ik weet niet of je weet of gelezen hebt hoe het begonnen is ?
maar was dus een bluetooth headset die ik aan het opladen was , toen de kabel eruit gehaald zonder deze veilig af te sluiten (stond er niet bij )
ondertussen nog met een spel bezig en muis deed het nog steeds , spel afgesloten , en muis werkte niet meer
daarna systeemherstel gedaan , vijf dagen teruggezet , nog geen reactie van muis , daarna pc teruggezet naar fabrieksinstellingen , alle gegevens die ik had kwijt , door verkeerde back-up !!!
maar aanhouder wint ..... zeggen ze !!!!
 
stuurprogramma muis verwijderen , rebooten (opnieuw starten), muis in andere usb poort plaatsen vermoedelijk heb je een beschadigede poort.
probeer dat eens even.
 
stuurprogramma muis verwijderen , rebooten (opnieuw starten), muis in andere usb poort plaatsen vermoedelijk heb je een beschadigede poort.
probeer dat eens even.

Denk ik niet. Andere apparaten werken wel goed op die poort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ook maar een bluetoothmuis gekocht , maar helaas deze werkt ook niet , kan geen verbinding maken met laptop terwijl er wel bluetooth opzit ......
 
Windows Vista = driver hell. Sorry maar het kan zijn (eerder voorgekomen) dat het überhaupt nooit gaat werken onder Vista.
 
hee hoi allemaal

ik weet niet hoe het komt maar de muis doet het weer
ik had de laptop meegenomen voor een paar dagen weg , kom op mijn bestemming zet de laptop aan en wat denk je , gaat hij alle stuurprogramma's installeren en de muis doet het weer + bleutooth

nog bedankt voor alle suggesties en hulp

groetjes Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan