Gezocht Muvee Video Editer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar de Video Editor, genaamd "Muvee". Ik had hem jaren geleden in bezit, maar is helaas verloren gegaan en ik kan hem nog steeds niet vinden. De Site waar hij te verkrijgen was, is onbenaderbaar, vanwege de vele beveiligings waarschuwen die ik steeds krijg. Dit lijkt daarom een onbegaanbare weg. Heeft iemand toevallig dit programma nog in bezit en wil die met mij delen? Ik zou daar heel blij van worden en ik hoor het nog graag. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Dank voor de reacties allemaal. Die ga ik eerst eens even goed bekijken. Het ziet er naar uit dat Muvee niet meer Ik vrees dat Muvee niet meer te krijgen is.. Dat is jammer, want met Muvee kon ik redelijk omgaan en het programma had volgens mij unieke mogelijkheden en ik moet nog zien of andere soortgelijke programma's die ook in huis hebben.Enfin, ik zet mijn zoektocht voort. Hopelijk kan ik nog een soortgelijk programma vinden.
Groetjes
Cor
 
Alternatieven genoeg maar volgens de website is Muvee te koop?
 
Hoi Lange Pier, bedankt voor jouw reactie. De Sites die jij doorgeeft had ik al bezocht, maar helaas zonder succes, Vooral met de Site www.muvee.com is iets raars aan de hand. Het lukt wel om een Download in gang te zetten, maar niet zonder waarschuwingen wat betreft de veiligheid en de uitkomst van de download is voor mijn niet begrijpelijk. Dus ik heb mijn pogingen gisteren maar gestaakt. De andere Site moet ik nog gaan bekijken, maar het haat hier om alternatieven en ik moet nog zien of ik daar de gewenste Video Editor ga vinden. Ik laat dat nog weten.
Groetjes,
Cor
 
De Sites die jij doorgeeft had ik al bezocht, maar helaas zonder succes
Hoe bedoel je dat ? Kon je niet kiezen ... ? Je kan me niet wijsmaken dat van de 25 links naar downloads er geen enkele werkt hé ... hoeveel heb je er werkelijk geprobeerd ?
 
Vooral met de Site www.muvee.com is iets raars aan de hand. Het lukt wel om een Download in gang te zetten, maar niet zonder waarschuwingen wat betreft de veiligheid en de uitkomst van de download is voor mijn niet begrijpelijk.
Niets raars hoor : het certificaat van de server is verlopen.
Die server is dus nog in de lucht maar uit alles valt af te leiden dat Muvee Reveal in 2018 de laatste update heeft gehad en een naamwijziging naar Muvee Encore ...
En daarna niets meer - dus waarschijnlijk is de ontwikkelaar ermee gestopt, met de noorderzon verdwenen maar draait zijn site nog op de hosting die hij voorzag. Maar die hoster kijkt er ook niet meer naar om, want het is normaal gezien zijn/haar taak om erop toe te zien dat klantensites (vanuit de hosters standpunt) tijdig hun certificaten verlengd krijgen.
Dat gebeurt hier niet, waarschijnlijk betaalt de klant niet meer aan de hoster !
Eerstdaags zal de hosting company dus waarschijnlijk ook de stekker uit de server trekken (figuurlijk...)
 
Dank voor de uitleg Philip, want ik begreep het niet en ik vertrouwde het ook niet. Nu begrijp ik het enigszins.
Groetjes,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan