na herinstallatie géén internet verbinding .

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb zopas een herinstallatie gedaan van Windows XP Home.
Alles is goed verlopen, doch ik kan onmogelijk verbinding met internet maken.
Bedankt op voorhand.
 
Ik heb het progje Piriform Speccy gedownload.Daar zie je alle gegevens van de pc, doch ik weet niet waar ik het nummer moet zoeken om in de driverspagina te typen.
Ik zie bij "moederbord" model staan met het nummer D845GLVA (1). Maar dit aanvaard die driversite niet.
 
Om die reden werd ook de link in post 19 geplaatst. Je kan de download uitvoeren op een andere PC en door middel van een USB-stick overbrengen naar de PC waarop je nog geen internetverbinding hebt.
 
vermeld de gehele regel dat word weergegeven bij het moederbord ..of post het gehele log van speccy
Ik hoop dat de bijlage voldoende is?
Beleefde groeten.



ik heb de bijlage verwijderdt na vast gesteld te hebben dat ook de windows xp activatie key vermeld werd ....
dit is niet de bedoeling om deze openbaar te maken voor anderen !!!!
dit heeft nadelige gevolgen voor uzelf !

je mag het log bestand plaatsen zonder een key !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je laatste bericht was niet meer nodig geweest ....via de link van BlueMotion bericht19 kun je de drivers ophalen ...
voor de xp home edition zijn er in totaal 9 drivers beschikbaar ...waaronder ...
LAN: Intel LAN Driver for 845/850 Chipset-Based Boards

Integrated LAN driver for Intel® Desktop Boards with the Intel® 82562ET LAN (100 Mb) component.
OS: Windows 2000 *, Windows XP Home Edition*

deze download je en pak je desnoods ook uit indien deze ingepakt blijkt te zijn ...
de uitgepakte map met de driver plaats je op een usb stick ..
deze stick plug je in op de xp home pc ..
en je installeerd de driver vanaf de stick ...

dit werd tevens je ook al aanbevolen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan