Windows 10 Niet compatibel OS als boodschap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allemaal,

Op een bepaald moment kon ik geen enkel Office product (Word, excel, etc) nog open. Daarna probeer mijn lopende licentie van van Office Pro 2019 opnieuw te installeren, en ik krijg voortdurend foutmeldingen dat de versie niet compatibel is met de Windows versie. Op een bepaald moment zegt mijn HP Laptop Elitebook 8570 p met een 64 bits os, mij ook dat ik een 16 bits toestel zou hebben, wat duidelijk niet klopt.
Ik heb daarna ook een Office 2021 licentie gekocht, maar het probleem verandert eigenlijk niet. Ik krijg voortdurend een melding dat ik een aangepaste versie moet vragen aan de leverancier.
Ik heb al MS support & Recovery tool geprobeerd en ook Windows Media Creation tool geprobeerd, maar het probleem blijft hetzelfde.
 
een niet onbelangrijke gegeven welke windows? leuk om te weten ...

en dit eens gebruiken voordat je een nieuwe install doet van Office:


gevolg door een reboot, pas daarna her installeren van Office.

S6
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een Office component die al geinstalleerd staat via een andere toepassing. Kijk dus eerst eens na wat er allemaal al geinstalleerd is. Kan zelfs een component zijn waar je niet onmiddellijk de naam 'office' in kan terugvinden. Maar waarschijnlijk ook een 32bit ofzo is. Die moet er eerst af voor je de rest kan installeren.
 
je zal moeten gaan kijken in regedit via uitvoeren zo wel bij HKEY_CURRENT_USER als bij HKEY_LOCAL_MACHINE heb je een map software en daar de resten van de ofice verwijderen ook verborgen mappen kan er overschottten zitten van een vorig office 32bit

als office volledig is verwijder van de pc dan kan je die nieuwe installeren en dan ga je geen problemen mogen hebben
zo doe ik het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan