Nooit meer tanken

Status
Niet open voor verdere reacties.
M.,

De camping stekker is wat ik gebruik. Ik bedoel dat vanaf mijn meterkast tot in mijn garage vijf draden in 1 kabel zitten en ik er voorlopig maar drie van gebruik...

Grtn Walter

Dan is dat inderdaad heel correct.
 
Die CEE-stekkers zijn, dacht ik, IP 56 wat wel snor zou moeten zitten qua bescherming tegen vocht. Extra afkitten met Tec7 kan natuurlijk geen kwaad, integendeel.

Wat betreft de vering: dergelijke sets worden ook verkocht / geplaatst wanneer je een caravan trekt. Ben niet zeker, maar dacht dat je hiervoor toelating moest hebben van de constructeur of een attest van de plaatser ? Ik zou denken dat jouw papieren volstaan, of ?

Een collega van me heeft een stekker in de voorste bumper hangen. Hij kreeg van de keurder de vraag waar die voor dient. In zijn geval gaat het om het voeden van een verwarmingselement dat in koelsysteem werd ingebouwd om het motorblok op te warmen. Was geen probleem voor keuring.

Kans is dus vrij groot dat je een identieke vraag gaat krijgen ?
 
Gr.,

Het attest is van de fabrikant. Dat zal wel O.k. zijn. Het enige is indd als ze vragen waarvoor de stekker dient. Ik laat hem gemonteerd en we zien wel.

't Is toch spannend.

WW
 
Mocht ik in jouw schoenen staan, dan zou ik compleet op veilig spelen: hem verwijderen en de doorvoer afdichten. Op die manier vermijd je de "wasda-vraag" en hoef je ook geen uitleg te geven.
 
Weet nog zo niet. Is zo mooi en vast gemonteerd. Zonder brug is het moeilijk. ..
 
W, bovenstaande begrijp ik niet meteen ?

Edit: W, bedoel je een hefbrug ?

Wat antwoordt W als hij de "wada-vraag" gesteld krijgt ?

De waarheid kan door niets verbeterd worden. Die mannen hebben ook geen zand in de ogen hoor.
Als de motor niet aangepast werd, wat kunnen ze dan inbrengen als hij een certificaat heeft.

't Ja, als het onderaan gemonteerd is, zal het wel hefbrug zijn zeker. Je moet er toch behoorlijk onder kunnen om te demonteren.
 
Dat weten WIJ, maar gaan ZIJ die inbouw / ombouw niet interpreteren als zijnde een (vorm van) belading terwijl ze voorschrijven dat je je vierwieler leeg moet aanbieden ? Het lijkt misschien vergezocht maar anderzijds is het toch ook wel ergens realistisch, vandaar dat ik voorstander ben van zo min mogelijk de aandacht te trekken en vragen te voorkomen.
 
Dat is ook wat de Prius Touring Club in Frankrijk heeft verdedigd. In Orleans is een garage die tot 8 kWh het zelfde doet + enkele DIY'ers. Ze hebben geen problemen met de Franse keuring.

Ww
 
Dat weten WIJ, maar gaan ZIJ die inbouw / ombouw niet interpreteren als zijnde een (vorm van) belading terwijl ze voorschrijven dat je je vierwieler leeg moet aanbieden ? Het lijkt misschien vergezocht maar anderzijds is het toch ook wel ergens realistisch, vandaar dat ik voorstander ben van zo min mogelijk de aandacht te trekken en vragen te voorkomen.

Als je weet hoe en waar de batterijen ingebouwd zitten, dan is dit dezelfde plaats van de originele.
Als jij in een normale auto een andere batterij steekt, zegt de keuring bij U er dan iets van?????
 
Wanneer een batterij wordt vervangen door een identiek exemplaar wordt er natuurlijk niets gezegd ... hoe het echter zit bij een transformatie, daar gaan we pas een pasklaar antwoord op hebben na WaWa's bezoek aan de keuring waarbij je dan twee mogelijke pistes hebt: transformatie WEL opgemerkt of transformatie NIET opgemerkt.

Nog zo'n kleine 20 dagen te gaan dus ... succes WaWa ! (y)
 
Ofwel: Back to the future

Ofwel: Back to the future

btf-delorean.jpg

Ga ook eens naar mijn Facebook-page
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan