Ik wil wel mijn gsm uit de stekker halen als die aan 80% is, maar het probleem is dat ik dit steeds vergeet uit te trekken. Bij gevolg laadt die van mij dus 9 op de 10 keer gewoon door tot aan de 100%. Ik weet perfect dat dit niet zo gezond is, maar ik vergeet het gewoon op tijd uit te trekken. Mijn gsm staat ook op stil als ik hem insteek, dus als hij aan 80% is hoor ik het geluidje niet dat mijn gsm normaal wel maakt als die aan de 80% zit. De reden waarom die op stil staat is gewoon , ik laad dat laat op en dan is hij reeds op stil gegaan, heb dat zo ingesteld dat ik niet gestoord wens te worden na 22u. Ik steek na 22u pas mijn gsm in de lader en tegen dat ik ga gaan slapen dan, is hij zeker 100%. Die 30% kan ik gelukkig wel aanhouden. Maar ik zou het inderdaad wel in de gaten moeten houden. Een zoon van mij heeft nu bijna 4 jaar zijn smartphone en die kijkt naar niets, laat dat ding helemaal leeg lopen, laadt dat op tot 100% en speelt vaak ook nog terwijl die in de lader steekt, dus alles wat niet goed is voor de batterij doet hij ermee en toch merken we tot op heden geen verzwakking van zijn batterij. Dus al mijn gezaag tegen dat kind wordt nu teniet gedaan omdat we totaal na bijna 4 jaar nog niets van verzwakking merken.