Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi

Als ik nu mijn laptop start krijg ik volgende boodschap
outlook 2013 opent zich vanzelf en geeft volgende mededeling; zie foto


5a1b422507ab4-outlook.jpg
 
ja mijn mails blijven op de server
en wat was nu je antwoord, mag ik office 2016 over de 2013 installeren zonder de 2013 te verwijderen dat was me niet helemaal duidelijk
ik ga van het weekend eens alle accounts verwijderen en ze een voor een terug instellen met IMAP, poortnummers etc
 
gedaan met outlook office alle accounts verwijderd en heb ze allemaal in windows mail gezet,
het witte envelopje onderaan de werkbalk links;
het enige vervelende is dat nu iedereen die op mijn pc werkt al mijn emails kan meelezen
je krijgt een bericht in de map meldingen rechts onder 1e icoontje, weet er iemand hoe ik dit al kan afzetten
dat ze al niet kunnen zien dat er een mail is toegekomen


ed
 
zoals Skippy opmerkt dient de andere gebruikers dan hun eigen account te gebruiken ..best dat jij dus ook je eigen account beschermt met een Wwoord en de andere accounts beperkte rechten geeft ...geef je 1 van de andere accounts ook de administrator rechten dan kan hij/zij jouw Wwoord verwijderen en als nog inloggen op jouw account en zodoende ook de mail's lezen ..

**ook al zet je dus de meldingen uit indien je Windows 10 mail gebruikt dan komt er gewoon in de taakbalk bij de mail icon een cijfer te staan ..
zie afbeelding hier onder ...
6c018adfb8-Ashampoo_Snap_2017.12.05_16h48m59s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan