XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed

outlook 2016

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Zijn "gmail naam" is kinnart.luc maar hij gebruikt luc kinnart als gebruikersnaam, dat werkt niet.
Ik gebruik ook enkel mijn "gmail naam" zonder de rest (@gmail.com) als gebruikersnaam en dat werk.
Hier zie ik inderdaad ook iets wat niet goed is.
Instellingen staan verder wel goed.
De accountinstellingen dus even goed ingeven zoals ik vermeld had in bericht #4
 

mustang

PCT Lid
skippy

het lukt dus niet ik krijg telkens de zelfde melding

240129


ik had alles verwijderd er dan terug alles opnieuw ingevuld maar geen sucses
 

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik gebruik geen outlook, maar de mail app van windows. Ik had een soortgelijk probleem dat ik foutmeldingen kreeg. Dit werd automatisch opgelost door een update. Dus denk ik nu in de richting van niet up to date zijnde van je outlook. Normaal wordt dit meegenomen door Windows updates, maar tijdens de installatie kan je kiezen hoe je je updates gaat doen, misschien heb je ervoor gekozen om dit handmatig te doen. Als dit zo is, is je outlook misschien niet meer up to date en kan het met een update ervan opgelost raken. Zo was het bij mij alvast. Maar nogmaals, bij mij was het de mail app van Windows zelf. Dus geen garantie dat het werkt.
 

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
als ik je goe begrijp dan wil je een gmail account gebruiken in de Outlook 2016.. heb je dan ook in je google account onder beveiliging "de toegang tot minder veilige apps de toegang verlenen "dient aan te zetten ... denk dat je het hier moet gaan zoeken ..zelf gebruik ik de Office Outlook 2016 niet en is dit eerder maar een vermoeden !
 

Patje001

PCT Lid
bij gebruikersnaam moet je Het volledige E-mailadres in zetten kinnart.luc@gmail.com maar blijf je foutmeldingen krijgen moet je eens gaan kijken of geen Account doorgestuurd word naar u Gmail adres op www.gmail.com wand dat lukt niet in outlook om hem in te stellen dan krijg je elke keer foutmeldingen
 

Bariwo

Steunend lid
Vip Lid
Ken dit probleem ook, werk met veschillende laptops, prive en werk, thuis nog een desktop en alles gesyncroniseerd.
Werkt perfect, echter wanneer ik met een laptop op een andere locatie ben krijg ik ook foutmelding dat outlook geen emails kan inlezen. Ik weet wel dat mijn acount gegevens correct zijn en thuis wel werken. Mijn gevonden oplossing, is je afmelden bij Chrome (ik heb zelfs meerdere accounts) daarna gewoon terug inloggen. en dan werkt mijn email verkeer via outlook opnieuw, wel even bevestigen dat je locatie veranderd is.
Hopelijk geeft dit een oplossing voor jouw probleem
 

Patje001

PCT Lid
laatst poging om u te helpen als je naar Gmail.com gaat en je open u Gmail ga dan naar instellingen klik door naar Doorsturen en POP/IMAP daar vink je bij --> Status: IMAP is --> IMAP inschakelen en zo is het bij mij in gestel (zie afbeelding ) en ik heb mijn Email ook in Microsoft office outlook ingesteld als dit niet ingesteld staat kan kan je een foutmelding krijgen

240164
 
Bovenaan Onderaan