outlook express downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een vraag aan het forum. kan iemand mij helpen aan een oudere versie om te downloaden van outlook express. ik krijg altyd maar reclame en dan van die site naar die site. dank u.

[OPLOSSING]Outlook Express is een mail-programma dat samen met Windows XP (en vorige versies) op uw pc geïnstalleerd werd.
Dit programma is niet afzonderlijk verkrijgbaar. Verwijderen van uw pc gaat niet, enkel uitschakelen.
Als u toch een oudere versie wilt moet u Windows 98 maar installeren.
Dat u reclame enz. op uw scherm krijgt heeft niets te maken met Outlook Express, maar wel met de malware die op uw pc staat.
reclame is meestal het gevolg van adware. vooraleer je een oudere versie gaat zoeken stel ik voor van je pc te scannen met MBAM. als je daarna nog problemen hebt bekijk je best deze pagina op het forum.[/OPLOSSING]

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo antwanneke maar waar moet ik dan de outlook gaan zoeken op wat voor site. dank u

Outlook Express is een mail-programma dat samen met Windows XP (en vorige versies) op uw pc geïnstalleerd werd.
Dit programma is niet afzonderlijk verkrijgbaar. Verwijderen van uw pc gaat niet, enkel uitschakelen.
Als u toch een oudere versie wilt moet u Windows 98 maar installeren.
Dat u reclame enz. op uw scherm krijgt heeft niets te maken met Outlook Express, maar wel met de malware die op uw pc staat.
Volg de raad van Antwanneke maar op en dan raakt u er van af. Doet u dit niet zult u deze reclameboodschappen enz. blijven krijgen, gelijk met welk mail-programma u ook gaat werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan