Outlook Express vervangen door Windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Outlook Express is vervangen door Windows Mail. Het Phising filter is hierin ook actief. Er is een zoekbalk toegevoegd rechts bovenin om snel te kunnen zoeken in de e-mails. Een spamfilter is er ook aan toegevoegd waar je makkelijk afzenders aan toe kunt voegen, daarnaast word "opvallende" spam mail direct naar een aparte map verplaatst waar je kan controleren of er niet een verkeerde mail tussen is gekomen voor je het verwijderd.

14582b998463fa.png


14582b998c4b63.png


14582b999156af.png


14582b999590b4.png
 
wat heeft de gewoone xp

wat heeft de gewoone xp

Wat heeft de Gewoone xp gebreuker aan zulke berichten ? Niets thoch Of Wil je Gewoon Haantje de VOORste zijn ...

Pdoka.
 
Dit is geen verbetering ik gebruik Kaspersky internet secutity , een verkeerde mail of wat dan ook wordt zo direkt verwijderd zonder te openen !
 
Wat heeft de Gewoone xp gebreuker aan zulke berichten ? Niets thoch Of Wil je Gewoon Haantje de VOORste zijn ...

Pdoka.

Niemand zegt dat je dit moet lezen.

Vista is het nieuwe besturingsysteem en degene die het zouden willen aanschaffen vinden deze berichten wel goed. Zo kunnen we overwegen of het wel de moeite is om vista aan te schaffen
 
ik denk dat iedere bezoeker zoekt wat voor hem nuttig kan zijn,vele "nieuwelingen" vinden hier iets wat anderen al weten .t is toch daarvoor dat we het doen ,elkaar helpen onze hobby (computeren) uit te oefenen.ben ook XP gebruiker maar heb wel interesse voor vista.
 
Laatst bewerkt:
het staat ook gepost in de rubriek " vista" dus ik zie het probleem niet, kan interessante info zijn , ziet er ook wel gemakkelijk en handig uit.
 
De meeste mensen zullen dit program er maar tijdelijk op hebben staan,het merendeel van de gebruikers van Vista heeft of koopt meestal het office pakket erbij omdat dit veel uitgebreider is.

Maar toch leuk om te weten wat er is veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan