Windows 10 outlook windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik gebruik outlook ik heb alles netjes ingevuld in outlook maar als ik een nieuwe email krijg zie ik niks .in taal balk pictogram weer geven bij nieuwe mail zie ik niet dat ik een mail bericht heb.
bij verborgen pictogrammen heb ik ook aangevinkt. maar ik krijg ook geen geluid melding alleen als ik outlook open kijk ik of ik mail heb en als ik wel mail heb dan zie ik wel de envelopjes maar ook geen geluid.hoop dat het een beetje duidelijk is.wat ik bedoel
gr theeke
 
heb je het over de Office Outlook of eerder over de Mail app in Windows 10 of spreek je eerder over de Outlook webdienst… hoe dan ook denk dat er iets verkeerds geconfigireerd werd ..

je kan via start>instellingen >systeem >geluid nagaan of er dan ook een geluidje ingesteld is bij inkomende mails .. klik daarvoor in het scherm van geluid aan de rechterzijde verder op configuratiescherm geluid en open vervolgens de tap geluiden … scrol naar beneden tot bij "melding nieuw e-mail bericht " klik deze aan en test deze vervolgens ..>word er nu een geluidje afgespeeld dan ligt de oorzaak elders …. word er géén geluidje afgespeeld dan kun je er eentje toevoegen .
hoe dan ook dien je indien je er eentje dient toe te voegen deze instelling te behouden .
Ashampoo_Snap_dinsdag 7 januari 2020_19h19m37s_001_.jpg
 
hallo de geluids test werkt maar als ik een mail krijg zie ik geen envelopjes in mijn verborgen pictogrammen als er een nieuwe mail is alleen als ik office outlook open doe dan zie ik pas de envelopjes
gr theeke
 
aangezien je de Office Outlook gebruikt denk ik niet dat het mogelijk is om een envelopje of een geluidje te zien of te horen te krijgen is ..
ik kan dit zelf nergens nagaan omwille dat ik hier de Office Outlook niet gebruikt ..
ik gebruik daar een tegen wel de Mail app Windows 10 en daar krijg ik dus wel een melding van een nieuwe binnenkomende mail zowel door een envelopje als ook een geluidje .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan