Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Wivy, ik vermoedde al dat je dit persoonlijk zou nemen; ik overwoog zelfs van dat te vermelden in vorige post. Maar jij bent de firma niet hé. Enkel een werknemer onder kaderniveau. Dus jij beslist de te varen koers (helaas) niet. De reden dat teleslet rapper is met aansluiten ligt alleen maar aan financiële constructies.

Ik heb ook al wel eens gewerkt voor een firma waarvan ik me niet helemaal kon verenigen met de company policy. Niks mis mee.

Voel je dus niet te betrokken bij mijn mening over bepaalde ISP's. En geef mij de democratische ruimte dit voorgaande te ventileren en te kiezen voor wat ik zeer persoonlijk het beste voor mij acht :v :p
 
Als werknemer heb je door de band niks nada nothing in de pap te brokken bij de bedrijfscommunicatie alsook in de werking , juist uitvoeren wat de grote bazen je zeggen te doen anders kan je Uw C4 gaan ophalen .
Dus wat is het nut van van U kwaad maken op deze mensen van de technische dienst als ook is dit het geval bij de klantendiensten . Telkens ik naar een klantendienst heb gebeld ben tegen deze telefonistes vriendelijk geweest en kalm uitgelegd wat het probleem was en steeds zeer vriendelijk en direct geholpen .
Het zijn ook maar werknemers die dagelijks gaan werken voor hun dure boterham te verdienen .
 
Als werknemer heb je door de band niks nada nothing in de pap te brokken bij de bedrijfscommunicatie alsook in de werking , juist uitvoeren wat de grote bazen je zeggen te doen anders kan je Uw C4 gaan ophalen .
Dus wat is het nut van van U kwaad maken op deze mensen van de technische dienst als ook is dit het geval bij de klantendiensten . Telkens ik naar een klantendienst heb gebeld ben tegen deze telefonistes vriendelijk geweest en kalm uitgelegd wat het probleem was en steeds zeer vriendelijk en direct geholpen .
Het zijn ook maar werknemers die dagelijks gaan werken voor hun dure boterham te verdienen .

Da's waar Alex, ik ondervind dat ook als ik met de mensen van Mobistar bel.
Ik vraag me echter wel af waarom die mens in de belgacomwinkel me eerst met een leugentje wandelen stuurt, en daarna begint over pingpong, en een uitleg als ik bij mobistar ga dat zij het probleem bij belgacom leggen en omgekeerd.
Met zijn leugen over die coax-kabel is hij het zelf die er pingpong van maakt, zo wint hij zeker niet mijn vertrouwen.
Ik denk dat hij tijdens die 10 minuten snel heeft gebeld nar de tech van belgacom om te horen wat hij me moet wijsmaken.
Wivy, ik zal je misschien Maandag bellen, want ik moet nog 2 nachten doen, en carnaval in Aalst zullen we weer geweten hebben hoor.
Laat maar weten Maandag of Dinsdag wanneer het gepast is om eens dat belletje te doen.
Ik beloof niets ivm de aangeboden hulp, mijn hoofdbekommernis is nu bewijslast bijvinden tegen Belgacom, dan kan er misschien een procedure gestart worden.
De firma kan er tegen, maar de mensen die beweren dat hier op mijn adres geen telefoonlijn ligt, en dat ze alles moeten komen open leggen, die wil ik ontslagen of over geplaatst zien.
Dat Belgacom hun monopolie probeert uit te buiten, tot daar aan toe, maar dit is valsheid in geschrifte.
Maar een foutje kan iedereen maken.
Nog 1 misstap vinden van die mensen en ze hangen.
Ik ben me aan het informeren via juristen wat ik nodig heb om die mensen te nagelen, en ik hoop voldoende tegen ze te vinden.
Ik ga ooit wel eens online geraken, wanneer is van minder belang.
De criminaliteit aanpakken is " my main theme " momenteel.
 
Ben vroeger, heeeel lang geleden ook klant geweest bij Belgacom. Was trouwens de enige die telefoon aanbood. Ik betaalde me blauw aan gesprekken. Klachten neergelegd en altijd antwoord, "alles is juist".
Ten lange laatste bij directeur geraakt en daar mijn geval uit de doeken gedaan. Resultaat, 600Bfr terug gekregen en als het volgende maal terug fout is, kom maar af.
Nooit nog verder geraakt dan voordeur.
Toen ze spraken van Telenet, kon ik op de Belgacomlijn blijven en reeds klant zijn bij Telenet. Resultaat, 45% minder gesprekken alleen door rekening te betalen aan Telenet???????? Dus, voor mij geen kwaad woord over Telenet. Belgacom NOOIT MEER.........
 
En is er al iets uit de bus gekomen? afwezig ben ik wel vanwege de gezondheid.

grtz wivy
 
Laatst bewerkt:
En is er al iets uit de bus gekomen? afwezig ben ik wel vanwege de gezondheid.

grtz wivy

't is er de tijd van het jaar voor he, veel ziekten spelen op ieder jaar.
Belgacom heeft van de ombusdman een maand de tijd gekregen om hun standpunt toe te lichten, dus nog enkele weken wachten zeker?
Hun stilzwijgen zie ik als een schuldbekentenis.
 
Er is iemand die beweert dat mijn verwijten aan Belgacom ongrfundeerd zijn en dat ik mij belachelijk maak.
Dan zullen de linken die je vind in deze post wel aantonen dat de concurentie van Belgacom zich belachelijk maakt zeker?
Ik neem in ieder geval geen woord terug van mijn uitlatingen.
De concurenten krijgen van Europa maar al te vaak gelijk, conclusie's ga ik er niet meer aan vast hangen, dat mogen jullie zelf doen.

Voor degene die vinden dat mijn uitlatingen overdreven zijn heb ik enkel dit.
Er is een gezegde "wat baten kaars en bril............
............Als den uil niet zien ent wil"
zeer oud, ik heb de oorspronkelijke spelling wat aangepast, en toch een spreuk nog steeds van "deezen" tijd.
 
Laatst bewerkt:
Er is iemand die beweert dat mijn verwijten aan Belgacom ongrfundeerd zijn en dat ik mij belachelijk maak.
Dan zullen de linken die je vind in deze post wel aantonen dat de concurentie van Belgacom zich belachelijk maakt zeker?
Ik neem in ieder geval geen woord terug van mijn uitlatingen.
De concurenten krijgen van Europa maar al te vaak gelijk, conclusie's ga ik er niet meer aan vast hangen, dat mogen jullie zelf doen.

Voor degene die vinden dat mijn uitlatingen overdreven zijn heb ik enkel dit.
Er is een gezegde "wat baten kaars en bril............
............Als den uil niet zien ent wil"
zeer oud, ik heb de oorspronkelijke spelling wat aangepast, en toch een spreuk nog steeds van "deezen" tijd.

mag ik hier uitvaststellen dat ik het fora mag verlaten, ik wacht nog steeds op een kontaktnummer, ik bel jou, geen enkel probleem. Kwestie van klantenservice tov niet-BGC klanten.
Mijn coördinaten heb je, gebruik ze!
wivy
 
Voor de klant is dit een éénmalige sleur, voor mij als BGC-tech:dagelijks.

tav ivan en medewerkers, ik stop ermee, vechten met windmolens,'t haalt niets uits mannen.

thxs
 
Deze mag nog gesloten worden.
Ik heb dus in ca 10 dagen tijd een aanpassing van mijn telefoonlijn, signaal en overname van het vaste telefoonnummer.
Terug naar KPN gestapt, vroeger opereerde deze goede provider onder de merknaam tele2, nu is dat BASE geworden.
Wat mobistar (het Franse telecom) niet kon, lukte BASE (KPN in 10 dagen zonder probleem.
De nieuwste modem van ze is ook zeer goed te beveiligen, er is de klassieke WEP, WPA, WPA2 en WPA+WPA beveiliging.
Wat dat allemaal is weet ik niet, dat is stof voor een andere topic.
Ik ga hier verder met mijn vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan