Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik probeer al gans de dag een update te installeren, maar telkens loopt het verkeerd af. Downloaden lukt telkens, maar bij het installeren loopt het fout. Hij loopt tot 25% en dan terug naar 0% dan herbegint hij springt dan van 0% meteen naar 68% en loopt dan gewoon verder tot 100% en krijg ik het volgende te zien.


Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de installatie zal later opnieuw worden uitgevoerd. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, is het volgende wellicht nuttig:

• 2018-01 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1709 for x86 gebaseerde systemen (KB4058258) - Fout 0x800f081f

Wat ik ook doe, ik geraak niet verder. Kan er mij iemand helpen?
in opdrachtenprompt heeft hij iets hersteld, maar dat heeft niets uitgehaald.
mijn build is 16299.201 die wil hij upgraden, maar dat lukt niet.
 
Dank je Qtex, de geboden hulp heeft geholpen. De door u aangeboden link heeft wel geholpen.

winversie.png
 
Ging nu als een fluitje van een cent. Groen zou je er van worden he, dat het via de gewone weg niet gaat en dan via die weg, die ik eigenlijk ook wel zou moeten kennen in 1,2,3 gaat. Dat ik u daarvoor weeral nodig gehad heb, sorry. Had het eigenlijk zelf moeten weten. Maar ik dacht als het niet lukt in opdrachtenprompt dan moet er iets serieus mis zijn. Dacht aan een patch of zo. Maar het was dus simpeler dan gedacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan