Windows 10 Problemen met vertalen met google croom

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Beste.
Als ik vroeger een website bezocht in een andere taal , werd die onmiddelijk en automatisch vertaald naar het NL ,
nu sinds enkele weken moet ik dit telkens aanklikken , dus het gaat niet meer automatisch , hoe kan ik dit anders instellen
dat dit terug automatisch gebeurd ?
mvg
louwe
 
Real time staat aan , misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien.
die rescue disk 18 heb ik reeds gemaakt , is dit om op te starten als ik niet kan opstarten ?
Heb nog eens uitvoerig de scanner laten lopen van kaspersky en ik kreeg dit bericht
Virus scanner.JPG


Met vriendelijke Groet en Dank
 
als je na datgene wat porrelaar meedeeld heb uitgevoert nog steeds meldingen krijgt betreffende mogelijke besmettingen zoals nu door kaspersky word vermeld maar dat ook deze niet kan verwijderd worden …. dan dien je vanaf deze kaspersky rescue media op te starten ..dus je dient in je bios deze opstart media als eerste boot optie in te stellen en er van op te starten ..lukt dat zelfs niet hoe wil jij dan een verse installatie gaan doen vanaf een installatie media aangemaakt via het Media Creation Tool 1903.exe
 
IK denk van een volledige instal te doen , alles werkt nu traag ,
nog geen snelle link kunnen maken.
avg niet kunnen verwijderen , het loopt niet zoals het moet.
zou de instalatie uitvoeren met Media Creation Tool 1903.exe
Heb geen dvd , en geen stick voor instalatie , alleen een Productcode voor Win 10 Pro
graag Uw mening.
 
heb je geen lege beschrijfbare dvd of een lege usb stick in huis van minstens 8gb in huis dan dien je eerst deze aan te schaffen ..
het media creation tool1903.exe dien je te gebruiken wil jij een installatie media kunnen aanmaken .. heb je géén dvd of géén usb ter beschikking dan moet je anders te werk gaan !

*ga via start >instellingen >bijwerken en beveiliging naar systeemherstel en klik op de regel " opnieuw beginnen met een schone installatie van Windows " volg vanaf dat moment de wizard op … en je verkrijgt een schone installatie zonder de meegeleverde software van het betreffend merk pc ..
je drivers worden zelf tijdens de installatie procedure opgehaald ook word je Windows automatisch geactiveerd .
 
Het is me gelukt om een instalatie te doen . vertaling werkt goed .
begon in het spaans , maar werdt automatisch overgeschakeld naar NL , Tof
er werdt gevraagt onmiddelijk om java te updaten heb ik voorlopig niet gedaan.....

Wat moet ik instaleren Malwarebyts Premium die loopt tot Mei 2020
of kaspersky Internet beveiliging die naar mijn mening goed werkt voor tegen niet betrouwbare websites.
buiten die ene keer dat ik het misschien genegeerd heb.

Hoe weten of Win Defender werkt ?

Ik weet niet welke versie van update ik nu heb ,

nog één iets die blijkbaar nog niet werkt , kan geen snelle link maken , van sommige sites .

Maar ik heb een duidelijke vooruitgang gemerkt wat betreft snelheid.

ik al de medewerkers graag bedanken voor de ondersteuning , vooral de inspanningen die Qtex heeft geleverd.
Een welgemeende Dank.
Louwe
 
fijn dat een herinstallatie nu een feit is maar dat er nu om een java update gevraagd word zou niet mogen zijn immers is java niet standaard aanwezig op een verse Windows 10 .
*straffer nog is dat java zelfs niet meer nodig is.. waarom heb jij deze nodig !

ik heb laatst vorige maand een Malwarebytes licentie aangekocht en alhoewel er op de betreffende site een jaarlijkse licentie vermeld stond verloopt deze dus nooit ...
ik gebruik zelf de Windows 10 Defender + de Malwarebytes premium iets anders komt er hier niet op ..
de Defender is gratis en hier de link van de Malwarebytes licentie waar ik deze heb aangekocht ..

wil jij echter de kaspersky Internet beveiliging blijven gebruiken kun je deze wellicht ook voordeliger aankopen bij G2A zie maar eens ..

hoe je kunt nagaan of de Windows 10 Defender actief is ... dubbelklik eens rechtsonder op het Windows beveiligingscentrum
( dit is het schildje met het groene vinkje soms word dat vinkje in een andere kleur weergegeven en dan dien jij verdere stappen te ondernemen )
Ashampoo_Snap_zondag 10 november 2019_12h13m19s_002_.jpg
 
@Qtex zegt
ik gebruik zelf de Windows 10 Defender + de Malwarebytes premium iets anders komt er hier niet op ..
de Defender is gratis en hier de link van de Malwarebytes licentie waar ik deze heb aangekocht ..

Hier hetzelfde , werkt perfect oppassen met teveel van het goede , anders ontstaan er conflicten en een ervan zijn de beruchte blauwe schermen
 
inderdaad.. bij gebruik van een derde scanner zoals bv kaspersky zal automatisch de Defender uitgeschakeld worden ...alhoewel ik soms wel eens een topic tegen kom waar men meerdere gelijkaardige scanners gebruikt .. dit is natuurlijk af te raden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan