Opgelost Pst bestand importeren van Office 2007 naar Office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Mijn mail lees ik momenteel nog op een oude PC (XP) omdat ik niet graag werkte met een nieuwere PC die destijds onder Windows 8.1 draaide.
Later heb ik deze geüpdatet naar Windows 10 waar ik wel graag mee werk.
Nu wil ik mijn mails (oude en nieuwe) kunnen lezen op mijn nieuwe PC.
Op mijn nieuwe heb ik Office 2010 geïnstalleerd, op mijn oude staat Office 2007.
Ik heb een PST bestaand gemaakt vanaf mijn oude PC en dit wil ik importeren in mijn nieuwe PC maar dat lukt niet.

Ik krijg de melding "Toegang tot het bestand is geweigerd. U hebt niet voldoende bevoegdheden voor het openen van het bestand c:\backup.pst

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de instellingen van mijn mail account manueel ingegeven en getest en werkt goed (zowel uitgaande als inkomende mail)
Maar mijn nieuwe mails komen niet binnen in mijn nieuwe PC. (ook de oude niet waarvan ik sprak, maar dat is niet belangrijk)
Wat zou ik verkeerd kunnen gedaan hebben?
 
Heb de instellingen van mijn mail account manueel ingegeven en getest en werkt goed (zowel uitgaande als inkomende mail)
Maar mijn nieuwe mails komen niet binnen in mijn nieuwe PC. (ook de oude niet waarvan ik sprak, maar dat is niet belangrijk)
Wat zou ik verkeerd kunnen gedaan hebben?
Heb je al eens gekeken of je inkomende mailserver goed ingesteld staat (op je nieuwe pc)?
Ik leesde dat je gmail gebruikt dit zijn de juiste instellingen van gmail:

IMAP Server Adres: imap.gmail.com poort: 993TLS/SSL

Ik denk wel dat je weet hoe je dit insteld indien je dit niet weet hoor en help ik je graag verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is inderdaad geluk door te kiezen voor IMAP
Ik had de instellingen genomen voor POP3 zoals op mijn oude PC en tijdens het testen van het account was alles oké.
Door nu te kiezen voor IMPA komt alles binnen.
Thx
 
Is inderdaad geluk door te kiezen voor IMAP
Ik had de instellingen genomen voor POP3 zoals op mijn oude PC en tijdens het testen van het account was alles oké.
Door nu te kiezen voor IMPA komt alles binnen.
Thx
Graag gedaan,
Ik ben blij dat ik jou heb kunnen helpen.
Mag jouw vraag dan gemarkeerd worden als opgelost? of heb je nog vragen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan