PuP.blabbers gevonden via malwarebytes antimal-ware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover ik weet wel.

Als ik in windows defender ga kijken krijg ik dit bij opstartprogamma's beheren:

De toepassing kan niet worden geinitialiseerd: 0x800106ba. De service
van dit progamma is vanwege een probleem gestopt. Start de
computer opnieuw op of zoek in Help en ondersteuning naar hoe u een
service handmatig kunt starten als u de service wilt starten.

Ik weet niet of je daar iets aan hebt?
 
start eens een cmd op met admin rechten ...

1.ga naar start en type CMD in het zoekvenster
2. rechtsklik op CMD.EXE kies uitvoeren als ADMINISTRATOR
3..Type nu Net user administrator /active:yes
NOTE : indien je de verborgen administrator wilt uitschakelen typ dan no inplaats van yes !!
nu moet je ,je even afmelden , afmelden is niet de pc uitzetten !!
je zal zien dat de verborgen administrator zichtbaar is geworden , deze start je op ..en je gaat dan terug naar de herstelopties ..configureren

onder tussen zal ik de foutcode opzoeken .
edit : ook de services windows defender dien je terug op te starten in de lijst services .
Bekijk bijlage 10438
deze staat bij mezelf uit omdat ik deze niet kan gebruiken ...
de reden is dat de windows defender in de windows8 een volledige bescherming bied met antivirus , antispyware en firewall , maar ik gebruik de avg internet security2013
 
Laatst bewerkt:
Defender is geen probleem meer.
Het opstarten van mijn pc trouwens ook niet.
Systeemherstel daartegen blijft nog steeds een probleem.

Ik kan me nu aanmelden als admin en als Benny.
als admin heb ik een heel andere pc, maar er zijn gewoonweg geen herstelpunten in systeemherstel.
als Benny heb ik nog steeds hetzelfde probleem met systeemherstel.

@Qtex,
je zal zien dat de verborgen administrator zichtbaar is geworden , deze start je op ..en je gaat dan terug naar de herstelopties ..configureren

Hier ben ik even het noorden kwijt?
Ik kan me dus aanmelden als administrator, maar wat bedoel je met teruggaan naar de herstelopties.... configureren.

Er is bij mij nog steeds geen knop configureren te vinden? zoals ik dus eerder beschreef?

Microsoft Software Shadow Copy Provider

Het eigenaardige is dat als ik hier terug ga kijken deze wel op handmatig staat maar niet als zijnde "opstarten" als ik deze dus opstart staat er ook letterlijk opstarten, maar bij een volgend nazicht is dit weer weg?

Bij de meeste dingen ben ik gewoon dat je op ok of toepassen moet klikken om dit zo te houden maar blijkbaar is dit hier niet het geval?
 
dat bedoelde ik inderdaad , nu vind ik dit al raar ...
kun je eens een print screen plaatsen van de bevoegdheden over de C schijf
hier voor klik je via start op computer ...
rechts klik op de C>kies eigenschappen
open de tap beveiliging
je ziet nu " namen en groepen of gebruikers" wel bij elk van deze heb ik het volledig beheer ..
zie voorbeeld ..
Bekijk bijlage 10439
 
Bij mij staat er niets aangevinkt:
5161b3201a936-printscreen3.jpg
 
Daar is niets mis mee. De informatie in je screenshot is normaal. Maar ik had liever een screenshot gezien van je andere bewering:
Er is bij mij nog steeds geen knop configureren te vinden? zoals ik dus eerder beschreef?
 
Zoals u kunt zien in bericht 28 van Qtex, heeft hij boven de knop "maken" de knop configureren staan en ik dus niet.

het is besturingssysteem afhankelijk heb ik de indruk ..
omdat jij dus Vista gebruik ben ik effen gaan zoeken op het internet of deze optie in vista wel aanwezig is !
nu blijkt dit dus niet het geval te zijn ....de volgende afbeelding komt van het internet ...
Bekijk bijlage 10440
deze heeft dus ook de button " configureren " ook niet meegekregen ....

er blijft in dit geval niets anders op dan een nieuw herstelpunt aan te maken ...daar jezelf al verklaarde dat de defender werkt en dat het opstart probleem verholpen is !
 
Bekijk dit topic eens. Je system restore ziet er niet echt correct uit.

System Restore General Troubleshooting to Fix Issues - Windows 7 Help Forums

Hiervoor zal ik moeten passen.
1) mijn Engels en mijn pc kunnen is daar te slecht voor.
2) blijkbaar gaat dit over windows 7 terwijl ik nog met vista zit. (tenzij dit hetzelfde is)
3) zover ik kan lezen begint het met een oplossing voor als men zelf geen herstelpunten kan maken.
Ik kan met mijn systeem op dit moment wel herstelpunten maken, maar ik kan ze niet gebruiken.

Als ik via dit topic verder ga, vrees ik dat het nog erger wordt.
 
Qtex zei:
er blijft in dit geval niets anders op dan een nieuw herstelpunt aan te maken ...daar jezelf al verklaarde dat de defender werkt en dat het opstart probleem verholpen is !

Opstarten en defender zijn inderdaad geen probleem meer.
Maar als ik nu een herstelpunt maak (heb ik trouwens al gedaan) en ik kan er later niet naar terug heb ik een probleem.

Het probleem doet zich pas voor als ik systeemherstel gedaan heb.
Ik kan een herstelpunt selecteren, dan begint hij er aan, dan sluit mijn pc af, start weer op en dan pas gaat het mis.

Het probleem is volgens mij ook niet begonnen omdat ik eerder vandaag te veel van het goede gewist heb met het msconfig cleanup tool.
Ik had al problemen vanaf het moment dat de "pupblabbers" hun intrede deden, toen waren al mijn herstelpunten weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan