Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

In mijn data D staat een map Restore met een tib bestand.
Als ik mijn pc wil herstellen via de restore hoe moet ik dat dan doen ?
Op mijn bios zie ik staan Boot option 1 ( po :st9500325) deze nr is mijn harde schijf.
 
je heb ooit een image van je systeem gemaakt !
weet jij nog of dit van uit de windows zelf was (systeemkopie ) of heb je eerder een extra tool gebruikt zoals de Acroni Treu Image ...

indien dit dus een systeemkopie betreft dan kun je de windows herstel cd gebruiken ..
indien het eerder een image is aangemaakt door de Acronis of eender gelijkaardige tool dien je de opstart cd te gebruiken of je start het tool zelf op
 
OK er is hier dus sprake van een mis verstand ....
het betreft hier om een restore partitie te gaan waarmee jij dus de pc terug naar de fabrieks instelling kunt terug zetten ..beweer je !
echter is het me niet volkomen duidelijk waarom jij dan met een tib bestand zit ....

hier onder zie je zo een Tib bestand welke werd aangemaakt met de Acronis treu image ....
Ashampoo_Snap_2014.10.16_19h56m22s_001_.png

graag had ik dus ook een afbeelding gezien van uw Tib bestand en van je schijfbeheer ...
 
Laatst bewerkt:
zoals ik eerder al vermoede !
het betreft hier een door de acronis aangemaakte image ..jij zou nu moeten achterhalen met welke versie van de Acronis treu image deze werd aangemaakt ...
bijgevolg kun je dan bij de tap "Downloads " > " tools " de vereiste opstart cd ophalen of je installeert zelf op je systeem het tool van Acronis ( deze dient dan wel aangekocht te worden )
jij beweerd dat deze al aanwezig was op je systeem bij aankoop ...
hier heb ik nu het vage vermoeden dat men u een kat in de zak heeft verkocht !
**het betreft hier dus Niet om een door de fabriek meegeleverde recovery partitie te gaan ...
 
via de tap Dowloads > Tools kun je de opstart cd's van versie 11 en 13 ophalen denk echter dat deze wel degelijk gebonden zijn aan die bepaalde versie ...
waarschijnlijk is dit versie 11
( ik had eerder onder de win7 ook versie 11 in gebruik maar nadat ik de upgrade gedaan had naar de win8 werkte deze niet meer en diende ik dus de versie 13 aan te kopen )
 
nadat je deze bestanden heb gedownload en deze uitgepakt zijn bekom je de iso
deze brand je op een cd neem géén dvd want zo groot is deze iso bestand niet !
*je dient in de bios dan aan te geven om op te starten vanaf deze cd
 
krijg je een foutmelding te zien bij het opstarten van je besturingssysteem ?
beschrijf het probleem dat je heb ....beschrijf ook wat het laatste was dat je gedaan had voordat dit opstarten niet meer wilt lukken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan