Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dat verklaart wss niet de rundll foutmelding, of zou dat er wel mee te maken kunnen hebben?

Een computer die regelmatig te warm is geworden en uitgevallen is, kan wat problemen krijgen met beschadigde bestanden en alle mogelijk meldingen gaan geven.
 
aha, dat wist ik, natuurlijk :) niet! ik ben nu nog eens een scan aan het uitvoeren in veilige modus, als dit nu nog niet lukt zal ik best eerst een nieuwe lader aanschaffen! maar alvast heel erg bedankt voor de info nu weet ik tenminste al iets!
 
Een nieuwe lader zou ik als laatste kopen, deze kans is erg klein dat deze defect is, maar alles is mogelijk.
Ik zou eerst alle vuil de laptop uit de laptop proberen te verwijderen.
Het beste is om deze open te maken, maar dat is met de meeste laptops een lastige klus en raad ik daarom af als u daar geen ervaring in hebt.
Een spuitbus met perslucht in de gaten spuiten wil vaak helpen.
Je zit dan nog wel met de bestanden die mogelijk beschadigd zijn waardoor de laptop nog niet goed wil opstarten.
In dat geval zal alles opnieuw installeren de enige optie zijn.
Dan moet nog wel geprobeerd worden alle bestanden te redden wat er te redden valt.

Dit zijn zo ongeveer de stappen die geprobeerd moeten worden.

Begin dus eerst met het schoonblazen.
 
Voor een format c: , zou ik eerst het volgende proberen te herstellen.
Als je uw laptop kan starten, doe dan hetvolgende:

Plaats uw originele cd van xp in cdrom.
- klik op start en kjlik nadien op uitvoeren.
- Type : EXPAND (D):\i386\RUNDLL32.EX_C:WINDOWS\SYSTEM32\RUNDLL32.EXE in het vak Openen, waarbij u (D) vervangd door uw cdrom letter, normaal bij laptop D.

Reboot nadien.

Ghost het geen wat je schrijft gaat over Xp , zoals ik al eerder schreef in deze post HIER
kan je er bijna zeker van zijn dat het toch Format gaat worden, jammer genoeg is er bij Prinsess geen andere optie , tevens batterij nalaten kijken kan zeker geen kwaad en overgens laptop`s worden wel degelijk vaak erg warm dat alleen is al niet zo gek natuurlijk. Maar hem een keertje na laten kijken geheel onderzoekkoste gemiddelt 20 euro dus daar kan je geen nieuwe laptop voor kopen, Su6
 
Ghost het geen wat je schrijft gaat over Xp , zoals ik al eerder schreef in deze post HIER
kan je er bijna zeker van zijn dat het toch Format gaat worden, jammer genoeg is er bij Prinsess geen andere optie , tevens batterij nalaten kijken kan zeker geen kwaad en overgens laptop`s worden wel degelijk vaak erg warm dat alleen is al niet zo gek natuurlijk. Maar hem een keertje na laten kijken geheel onderzoekkoste gemiddelt 20 euro dus daar kan je geen nieuwe laptop voor kopen, Su6

Ik maakte de opmerking al over xp/vista Jack, dat is al lang rechtgezet.
Ghost heeft dan gepost over vista, dus lees eens zelf goed deze thread na aub.
We gaan in cirkels beginnen draaien op deze manier, daar is niemand mee gebaat.
 
Ik maakte de opmerking al over xp/vista Jack, dat is al lang rechtgezet.
Ghost heeft dan gepost over vista, dus lees eens zelf goed deze thread na aub.
We gaan in cirkels beginnen draaien op deze manier, daar is niemand mee gebaat.

Je hebt geheel gelijk nijltjetweety mijn excuus ghost Idd lees het net geheel terug!! Ik ben fout !! dan kom ik daar ook voor uit... bij deze Sorry
 
't is al vergeten hoor.
Er zijn een tijdje terug enkele mensen geweest die wat al te vaak offtopic begonnen te zeuren en meer fraaie dingen, daarom ben ik momenteel nogal snel met mijn reacties tegenwoordig.
 
Het kan ook zijn dat er iets tegelijk boot dat niet correct werkt, kijk es in msconfig en schakel alles (1voor 1)uit wat je denkt niet meteen nodig te hebben als windows opstart.
Het kan ook zijn dat er een driver corrupt is bv je touchpad, ik zou mijn drivers eens terug herinstalleren.
Tkan ook een trojan,rootkit of virus zijn.
Iets dat zeer snel en effectief werkt is unhackme (ook de free werkt naar behoren)
 
ik heb een hijack this logje gemaakt.... ik heb geen enkele scan kunnen uitvoeren want de laptop valt telkens tijdens de scan en/of installatie uit...
mag ik dit hier plaatsen of op het hijack forum?
 
Is je probleem opgelost dat kan je onderaan dit bericht op de button klikken
picture.php
 
Ik neem aan dat het probleem van de baan is.
Ik wacht nog even om de handel te sluiten, onze princes is misschien met verlof.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan