Status
Niet open voor verdere reacties.
gelukt, zal eens heropstarten en kijken


dan ben ik ergens op een dwaal spoor geraakt want ik dacht dat het om de brouser ging !!
onderstaande vond ik in een andere forum ...

1. Klik op Start
2. Klik op All Programs
3. Klik op Accessories
4. Klik met rechts op Command Prompt/Opdrachtprompt
5. Klik op Run as Administrator
6. Klik op de Allow knop als je om toestemming gevraagd word
7. Typ of kopieër/plak dit in het opdrachtprompt venster:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

8. Druk op enter en als het goed is krijg je dan de melding:
Operation Completed Successfully
9. Herstart de computer en als het goed is draait explorer/verkenner dan
stabiel


***de plaatser ervan beweerde dat dit geholpen heeft...en nadien werdt dit ook bevestigd door anderen **
 
heb je bericht nr:19 uitgevoerd dan zou je dit moeten kunnen uitvoeren ...want bericht 19 geeft jouw het recht over jouw pc ..
indien je nu hinder onder vind dan denk ik dat je de UAC eens moet uitzetten ( UAC = usser account control ) maar hier zit een klein risico in en dit is uac helpt jouw vista te beschermen ..
nu moet ik wel erbij zeggen dat ik hier op mijne win7 ultimate ook de UAC volledig heb uit gezet ...dit is veilig zolang je besef wat je mag en kan doen ....dus zet deze effe uit of laat deze gewoon uitstaan !
opmerking : ikzelf gebruik dus avg internet security met de 15 opties + malwarebytes pro met zijn real time beveiliging en zijn IP blocker
 
bericht 19 had ik gedaan en uac had ik al afstaan...

misschien kan je bericht 32 mij helpen, maar hebt u mijn afb kunnen zien? ik heb meerdere Ms Visual C++ dingens staan, mogen die er allemaal af? heb er nog geen durven verwijderen
 
op dat vlak durf ik me niet te wagen , sorry ik heb mijn beperkingen ook ,zoals iedereen er heeft ;-)
 
Bedankt allemaal, ik denk dat het is opgelost, krijg geen foutmeldingen meer en alles werkt prima precies, hopelijk blijft het nu zo :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan