Schijfbelasting 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Goede avond,
Heb op een laptop Acer Aspire 7741G met i5 processor en 4GB Ram W7 naar W10 geüpgraded .Reden, oa traagheid .
De upgrade is goed verlopen maar de opstart is nog steeds ellendig traag.
De schijfbelasting is lange tijd 100%, logisch dus dat het systeem traag opstart.
Heb geconstateerd dat one drive en dropbox alsook servicehost.sysmain de grootste belasting vertonen.
Dropbox en one drive uitzetten helpt niet . Is er iets wat ik nog kan controleren?
Grt
Jdr
 
ben er ook tevreden over heb dit reeds meerdere keren dienen te gebruiken meestal op de hier binnen gebrachte systemen ..(tablet's , laptop's en desktop's)
*hier is de totale omvang van zo 'n back-up maar 448MB
 
ja en de driverbackup gaat razend vlug, mijn nieuw herstel staat nu op 36% dat duurt wel wat. Als de laptop nu voor een jonger persoon was zou ik een ssd voorstellen maar dat gaat de madam niet interessant vinden.Ik hou je op de hoogte over het uiteindelijke resultaat.
Grt
Jdr
 
Ik heb ook een pc binnen gehad met dergelijke problemen, ik heb de schijf uitgehaald en een scan op fouten gedaan met HDDscan en er zaten enorm veel fouten in die niet meer te herstellen was en die schijf had ook na nieuwe legale instal schijf 100% in gebruik.
Oplossing = nieuwe HD

Succes alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan