Windows 10 Scrabble 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vraag is de volgende: ik speel(de) heel graag Scrabble 2003 op de pc/laptop. Sinds de komst van Windows 10 lukt dat niet meer. Heeft te maken met de beveiliging heb ik gelezen. Is er ook klein programma of een patch die het wel mogelijk maakt om Scrabble 2003 te spelen. Er is ook geen vervanger voor. Scrabble 2003 is gemaakt door Ubisoft. Heb ze regelmatig gemaild, maar tot nu toe hebben ze niet gereageerd. Werk momenteel thuis, dus zo'n woordspelletje tussendoor breekt de dag. Kortom: HELP.

Met vriendelijke groet,

Harry de Graaf
Nederland
 
Dit zijn de systeemvereisten:

Windows 98/2000/ME<br/>64MB Ram vrije ruimte<br/>16MB grafische kaart<br/>400 MHz processor<br/>350 MB Hard drive ruimte
Werkt tot XP

 
vraagje heb jij het installatie bestandje opgestart met een rechtsklik "uitvoeren als administrator" .. dit wil soms wel eens helpen ..zo heb ik van de week nog cool record edit pro werkende gekregen op de Windows 10 pro ... deze nam automatisch de compatibiliteitsmodus aan van vista ..probeer het eens .
 
ik heb zojuist de demo versie opgehaald vanaf hier ..
deze doet het hier gewoon .. dus het zou dan ook bij u moeten werken ..indien het eerder bij u werkte ..

Halo Qtex,

als ik hier aanklik krijg 403 forbidden, dus daar heb ik niets aan.

vraagje heb jij het installatie bestandje opgestart met een rechtsklik "uitvoeren als administrator" .. dit wil soms wel eens helpen ..zo heb ik van de week nog cool record edit pro werkende gekregen op de Windows 10 pro ... deze nam automatisch de compatibiliteitsmodus aan van vista ..probeer het eens .
Heb ze allemaal geprobeerd, zowel als administrator uitvoeren als de comtabiliteitsmodus van 8, 7, vista en XP, werk niet.
Kreeg uiteindelijk de melding dat windows 10 niet compatibel is met Scrabble 2003.

Met vriendelijke groet Harry de Graaf
 
Hallo Harry,

Ook ik draai Windows 10.
Maar de kleinkinderen of ik zelf spelen ook nog steeds graag de oude spellen zelfs die uit het DOS tijdperk.
Om deze spellen te kunnen spelen heb ik een virtuele XP aangemaakt met vmware-workstation-pro-12-0-1-build-3160714
Het enige wat je verder nodig hebt is natuurlijk een installatie cd voor Windows XP.
Eenmaal geïnstalleerd XP opstarten met VM...games installen en "Lets Play"
Heb je wat nodig??? Stuur fff berichtje!

Suc6, Dré
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan