Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ondertussen verdere vraagstellingen gedaan omtrent het al dan niet bestaan van de mogelijkheid over het rechtstreeks aanmaken van een outlook.be-account (zonder aliassen dus), ik kom daar dan ook nog op terug zodra ik een antwoord heb gekregen op mijn vragen.

Wat in het kader van dit alles mogelijk nog interessant is, is dit artikel over een recente storing bij outlook.com.
 
@Dragon heel erg bedankt voor je opzoeking..mms wel eens zelf moeten maar mijn Engels is ....
we gaan zeker niet over de limiet.maar ben echt niet aan liegen hoor.zelf ondervonden in les..dinsdag ging ik effe excollega dag zeggen en mezelf inschrijven voor cursus fotos in de cloud ook met outlook
nu had die man al adressen aangemaakt weer een v.b beuk.boom@outlook.be dan testen emails verzenden na die andere en echt waar ineens was code via sms
zal uitleggen hoe hij acc aanmaakt
1)tulp.bloem@outlook.be
2)vuld alternatief email in en geen gsm nummer en toch die vraag van sms na x aantal emails
3)ik heb wel gsm ingegeven just nog eens inlogt en nog 5 dagen zal ik sms code moeten vragen of ik kan niks meer doen
 
De code die je via sms ontvangt, komt doordat je werkt met two-step verification op je authenticatie;

Outlook Blog - Outlook.com gets two-step verification, sign-in by alias and new international domains


Bij mijn weten enkel éénmalig te gebruiken tijdens het inloggen op je account, wanneer geactiveerd.
Werk je met Outlook (Office application) of de Outlook.com web app?
Outlook.com web app
hier word meegewerkt zelf ik ook
heb je link gezien veel snap ik er niet van engels he..
maar zag iets van alliassen dat is het echt niet nogmaals
 
maar nog eens is niet echt mijn probleem meer ben daar geen vrijwilliger meer maar heb daar wel echte vrienden leren kennen allemaal toffe bazin ook en kom nog veel bij hun
want het gaat echt wel om veel email adressen die ze maken en willen behouden zo als al gezegd
ze gingen proberen contact op te nemen met MS het zijn wel les lokalen dat Ms dit met mij doet ja geen probleem maar lessen ......
 
@Herd Wick
Heb je ook begrepen dat rechtstreeks aanmaken van een outlook.be-account gewoon niet gaat.
 
@Herd Wick
Heb je ook begrepen dat rechtstreeks aanmaken van een outlook.be-account gewoon niet gaat.


dat kan best zijn maar je kan deze wel als de primaire account instellen en al de andere die je niet meer wenst te gebruiken kun je verwijderen ...

Ashampoo_Snap_2013.08.22_19h55m55s_020_.jpg
 
Het enige wat mogelijk is, is dat je Outlook.com account ingesteld staat op 2 step authentication;
Microsoft's 2-step-authentication kan worden geactiveerd op Microsoft Accounts - WP7.nl

Maar dat wordt enkel gebruikt voor het inloggen op je account. Ik heb nergens een verwijzing gevonden dat zoiets nodig is voor het versturen van emails, eenmaal je bent ingelogged op je account. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk zelfs.

Tenzij je dit kan aantonen mbv screenshots of dergelijke...
 
@Herd Wick
Heb je ook begrepen dat rechtstreeks aanmaken van een outlook.be-account gewoon niet gaat.

Ik heb dat inderdaad duidelijk begrepen lucdebruycker, ik (en ik niet alleen) wist(en) dit reeds vanaf "minuut 1".

Maar ... in het kader van dit alles ontstond het volgende:

nu het probleem er gaat gewerkt worden met outlook.be!leraar moet email aanmaken voor ons!

ja dit gaat allemaal heb ook hotmail.com en live.be en nog andere...
maar als je totaal nieuw aanmaakt met outlook.be

het gaat over als je totaal nieuw aanmaakt in outlook.be dan komen de problemen

geen accountaliassen gewoon allemaal aparte accounts zijn het....

hij heeft zelf aangehaald outlook.be kun je mails lezen maar verzenden.............

en nog eens duidelijk vermelden het gaat over nieuwe accounts in OUTLOOK.BE

kijk zal het nog eens simpel proberen uit te leggen...
maak een totaal nieuw acc aan bij OUTLOOK.BE
geen allias he


Hier
kan je inderdaad een nieuw Microsoft-account aanmaken, je kan kiezen tussen: outlook.com, hotmail.com, hotmail.nl en live.nl. Outlook.be staat er helaas niet tussen.

Waar worden deze outlook.be adressen aangemaakt ? Graag een linkje voor de aanmaak van een outlook.be account, lijkt me interessant om te weten en te kunnen testen.

ga naar outlook.be of com zal wel lukken denk ik

Via welke link aub ?

is nog geen nieuw acc he LUc je zegt zelf allias

Daar ben ik in mee: dan maak je aan alias aan. Maar de mogelijkheid om dit rechtstreeks aan te maken heb ik niet gevonden.

Daar lag het probleem dat jij hebt aangehaald. Als ik op die link klik heb ik de mogelijkheden om een account aan te maken zoals in de afbeelding in bericht 56. Maar GEEN mogelijkheid om RECHTSTREEKS, zonder alias dus, een outlook.be account te maken.

maak er eentje aan als je daar zin in hebt en laat het me weten hoe werkt moet niet hoor ik doe het gewoon niet

awel moet je gelijk geven...heb juist ook een nieuw acc gemaakt en geen outlook.be...maar landcode stond op niet Belgie!!! nu werkt het wel

en Herd Wick BE al gevonden op outlook?

Neen navarro, net nog gekeken maar ik moet helaas "passen" ... :-|

dan moet je eens heel diep nadenken en je zal je probleem weten........

nog een keer zeggen en laatste keer mijn probleem of niet mijn probleem totaal geen alliassen.....nieuw nieuw acc kat.dier@outlook.be nog een vb

Omdat we GEEN link krijgen naar de locatie waar je rechtstreeks een outlook.be-account kan aanmaken, ben ik dan ook extern ten rade gegaan en post sowieso hier het antwoord op.

Het is mijns inziens dan ook belangrijk dat hier duidelijkheid wordt geschept, na > 100 berichten ... niet ?
 
Het enige wat mogelijk is, is dat je Outlook.com account ingesteld staat op 2 step authentication;
Microsoft's 2-step-authentication kan worden geactiveerd op Microsoft Accounts - WP7.nl

Maar dat wordt enkel gebruikt voor het inloggen op je account. Ik heb nergens een verwijzing gevonden dat zoiets nodig is voor het versturen van emails, eenmaal je bent ingelogged op je account. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk zelfs.

Tenzij je dit kan aantonen mbv screenshots of dergelijke...
zou kunnen wat je zegt van 2 step ken ik niet als ik volgende week ga zal ik het laten lezen
maar ja blijkbaar lieg ik
Dragon nee heb printsreen maar als het probleem nog eens zie pak ik er een
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan