Status
Niet open voor verdere reacties.
je dient eerst aan gemeld te zijn in outlook..
klik dan op nieuw om een mail te sturen ..
vervolgens klik je op het email adres dat links boven weer gegeven word ...
kies nu met welke email account je een mail wenst te verzenden ...
let op indien je voor deze mail allias geen eigen map heb aangemaakt dan komt de mail gewoon binnen in postvak in ....

Ashampoo_Snap_2013.08.23_19h13m09s_013_.jpg
 
je dient eerst aan gemeld te zijn in outlook..
klik dan op nieuw om een mail te sturen ..
vervolgens klik je op het email adres dat links boven weer gegeven word ...
kies nu met welke email account je een mail wenst te verzenden ...
let op indien je voor deze mail allias geen eigen map heb aangemaakt dan komt de mail gewoon binnen in postvak in ....

Bekijk bijlage 11145
nog keer voor je Qtex niks allias .....;)
 
sorry ik ben van de wereld , en snap der dus niets meer van na 125 berichten ( dit is wellicht 1 van de eerste zover ik weet en met zoveel onduidelijkheden )
 
heb toch heel veel gezegd totaal nieuw accounts is toch redelijk duidelijk..maar snap je wel zie het ook bijna niet meer zitten(y)
 
sorry ik ben van de wereld , en snap der dus niets meer van na 125 berichten ( dit is wellicht 1 van de eerste zover ik weet en met zoveel onduidelijkheden )
natuurlijk word het onduidelijk
ben begonnen met het aan Swake te vragen had iets gelezen van hem helemaal uit de hand gelopen..
nu wilde ik beetje verder doen met Dragon lukt ook niet ..wat kan ik daar aan doen .... zeg maar verbeter me.....
 
Via de link in bericht 123 kan je een outlook.be-account aanmaken (rechtstreeks !), nadien kan je testen ... :duimop:
testen doen ze al een tijd... maar vroeg om een oplossing voor die codes en al het gezever van MS
snap echt niet wat je bedoeld......
 
Net een account aangemaakt en gebruikt, zonder opgave van GSM-nummer: je geeft dus GEEN GSM-nummer op, maar kiest voor "Of kies een beveiligingsvraag" die je kan kiezen en waarop je een antwoord naar keuze geeft.

Bijvoorbeeld: "naam eerste huisdier", antwoord naar keuze : "spruitjesmetSPEKenAARDappeltjes".

Je dient dan tevens een alternatief e-mailadres op te geven. Indien de leerlingen dit NIET hebben, kan dit ook perfect een account van de leerkracht zijn, aangezien HIJ de accounts aanmaakt.

Het is dus belangrijk dat de controlevraag, het antwoord erop en het alternatieve e-mailadres ergens veilig opgeslagen worden.

Wanneer je op deze manier je account aanmaakt heb je GEEN GSM-nummer nodig en voldoe je ook aan de vereiste van de 2 staps authentificatie.

That's it.
 
Net een account aangemaakt en gebruikt, zonder opgave van GSM-nummer: je geeft dus GEEN GSM-nummer op, maar kiest voor "Of kies een beveiligingsvraag" die je kan kiezen en waarop je een antwoord naar keuze geeft.

Bijvoorbeeld: "naam eerste huisdier", antwoord naar keuze : "spruitjesmetSPEKenAARDappeltjes".

Je dient dan tevens een alternatief e-mailadres op te geven. Indien de leerlingen dit NIET hebben, kan dit ook perfect een account van de leerkracht zijn, aangezien HIJ de accounts aanmaakt.

Het is dus belangrijk dat de controlevraag, het antwoord erop en het alternatieve e-mailadres ergens veilig opgeslagen worden.

Wanneer je op deze manier je account aanmaakt heb je GEEN GSM-nummer nodig en voldoe je ook aan de vereiste van de 2 staps authentificatie.

That's it.
awel se dit nu echt een super antwoord echt waar...heb ik zelf wel in een van de 1000 post gezegd maar toch is het goed....
en alles is gedaan zo als je beschrijft tot op de letter....
maar toch zag ik dinsdag dat er geen andere optie was als sms via gsm.. voor controle.met collega alles rustig na gekeken maar nopes en er zijn andere lokalen ook zelfde probleem..
zou natuurlijk kunnen door de problemen die je zegde van outlook.. maar maanden geleden gaf ik nog mee les en het was ook van dat.....
vroeger met hotmail .be of live.be zelfde stappen en konden mailen zoveel we wilde heel soms werd er cathca gevraagd op een acc
 
neem nu allemaal een rustig weekend geen slaap pintjes en...laten voor OUTLOOK volgende week hoor ik wel hoe de zaken staan
(lachen)
 
Bijvoorbeeld: "naam eerste huisdier", antwoord naar keuze : "spruitjesmetSPEKenAARDappeltjes".

Op de beveiligingsvraag een antwoord geven , wat niets met de vraag te maken heeft doe ik al jaren.
Ik maak het zelfs nog wat moeilijker. Ik ga er ook nog eens vreemde tekens in gebruiken, zodat het voor een hacker nog wat moeilijker word.
%spruitjesmet@SPEKenAARDappeltjes$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan