soms 5 beeps bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn nieuwe pc medion geeft soms bij opstarten 5 beebs

ben eigenlijk niet zeker hoeveel beebs
 
Tuts;n232106 zei:
Zoals ze al laten weten zo vlug mogelijk weer binnen geven niet open doen.

ik moet nog 3 dagen wachten voor antwoord
zal hem zeker niet opendoen want ken er toch niets van

dit heb ik mee gekregen
Geachte klant,


Wij hebben vastgesteld dat specifieke vragen met enige regelmaat bij ons binnenkomen. Op basis hiervan is een lijst met veelgestelde vragen (ook wel 'FAQ' genoemd) samengesteld, welke wij u bij dezen automatisch toesturen.

Indien uw vraag niet in deze lijst voorkomt of wanneer het gegeven antwoord geen verbetering geeft, verzoeken wij u te reageren op deze e-mail. Wij nemen uw vraag dan graag persoonlijk in behandeling.
 
raymon;n232122 zei:
ik moet nog 3 dagen wachten voor antwoord
zal hem zeker niet opendoen want ken er toch niets van

dit heb ik mee gekregen
Geachte klant,


Wij hebben vastgesteld dat specifieke vragen met enige regelmaat bij ons binnenkomen. Op basis hiervan is een lijst met veelgestelde vragen (ook wel 'FAQ' genoemd) samengesteld, welke wij u bij dezen automatisch toesturen.

Indien uw vraag niet in deze lijst voorkomt of wanneer het gegeven antwoord geen verbetering geeft, verzoeken wij u te reageren op deze e-mail. Wij nemen uw vraag dan graag persoonlijk in behandeling.

Dat is geen persoonlijk antwoord maar een automatisch gegenereerd bericht.
Iedereen die een vraag stelt krijgt precies hetzelfde bericht.


Stel hun zeker de vraag wat het aantal beepjes kan betekenen bij jouw type PC en dat je op internet gevonden had dat het bij jouw BIOS een defecte CPU kan betekenen. En daar maakt u zich met een nieuwe pc uiteraard zorgen om.
 
raymon;n232086 zei:
...nog met garantie is van 4-4-2018 als ze die dus nakijken
en ze horen geen biep tijdens de test ?
of moeten ze altijd een nieuwe pc geven

Zie mijn bovenstaande post. Het kan zijn dat er geen biepjes zijn, maar de professionals zullen dit wel juist inschatten.

Verder is de dienst na-verkoop van Medion prima. Je verzendt het toestel wel zelf, maar betaalt dit niet.

Gegevens naar de prullenbak verwijzen volstaat niet indien je zéér gevoelige info wilt verbergen, maar we gaan ervan uit dat dit niet nodig is en de herstellers hebben geen boodschap aan je data, dus geen paniek!!

in ieder geval succes
 
ik heb wel alleen het onderste van het piepschuim van de doos nog -m- heb nog wel noppen plastiek voor op te vullen en dan kan ik van boven misschien isolatie plaatje leggen ?
 
er is nog iets dat ik gecontroleerd heb met betrouwbaarheid geschiedenis dat de pc niet correct is af gesloten

ik sluit gewoon af zoals het moet ,er komt afsluiten op maar het gaat eigenlijk te vlug naar mijn mening dat afsluiten daarom krijg ik die melding bij die betrouwbaarheid geschiedenis (beebs krijg ik nu niet meer )
 
moet ik nog een bericht sturen over dat afsluiten of wachten op antwoord van hun

heb de garantie kaart al ingevuld
moet ik nog bruin papier rond die doos doen of krijgt ge een plakker van de aldi om op de doos te plakken

is niet goed voor mijn zenuwen (lachen) stres
 
een vraagje ik moet power recover doen op die pc want ander 100 euro betalen
ik wil wel een recovery doe heel graag zelf maar dat gaat niet
ik krijg het medion logo dan en flits van power recovery en dat herhaalt zich is daar een oplossing voor

edit : als ik het niet kon doen dat herstel moest ik niet betalen dus dat is ook opgelost
 
als je de computer retour opstuurt moet je de doos van computer nog in een andere doos steken waar niets opstaat ?

eddit :eek:kee hij is weg had ik nog een fout gemaakt ik dacht dat ik voucher er helemaal moest opplakken moest ik er nog een stuk afknippen dat voor mij was

was de eerste keer dat ik iets moest terug sturen :p
 
Laatst bewerkt:
heb mijne computer terug ,mijn scherm van medion zegt geen signaal
heb nog audio sonic tv (monitor )

medion monitor dc12 2.5 A die geen signaal geeft

mag ik deze monitor
audio sonic tv dc 12 3.3 A mag ik die op de medion pc uitproberen ?

als ze de computer terug sturen doen ze daar van onder een andere plakker op ?
 
is de kabel van en naar het scherm wel goed aangesloten ...dus niet aan het moederbord maar aan je videokaart ..
je dient in het geval het een desktop betreft ook eens na te gaan of de videokaart wel goed vast zit ...tenslotte vermoed ik dat deze verwijderd werd ..
 
Qtex;n232963 zei:
is de kabel van en naar het scherm wel goed aangesloten ...dus niet aan het moederbord maar aan je videokaart ..
je dient in het geval het een desktop betreft ook eens na te gaan of de videokaart wel goed vast zit ...tenslotte vermoed ik dat deze verwijderd werd ..


weet je wat ze schrijven

maatregelen :
het apparaat word ongeprepareerd terug gezonden

advies : om te controleren of uw apparaat correct functioneert, werd er een testaccount user geopend
winstress-belastingtest zonder problemen uitgevoerd

was dat dan een fabeltje van mij dat de pc niet meer werkte ?-m-
 
men heeft deze dus aan een stres test onderworpen en niets raars vast gesteld … en vervolgens de conclusie genomen dat er niets raars aan was … meer kunnen die ook niet doen als ze niets konden vast stellen .
stel je vast dat het probleem er nog steeds is neem je best weer contact met hen op ...bewaar dus het ticket zodat je hen er op kan wijzen dat je eerder al contact met hen had .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan