soms 5 beeps bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn nieuwe pc medion geeft soms bij opstarten 5 beebs

ben eigenlijk niet zeker hoeveel beebs
 
nee doe eerst het volgende ….en Controleer de updateprocessen
druk de Windowstoets en R Tegelijkertijd in
*typ Services.msc en druk op enter
*controleer in de lijst dat de volgende processen als normaal draaien.
*windows Update (automatisch)..gestopt
*background Intelligent Transfer Service (handmatig) ..gestopt
*cryptographic Services (automatisch) ..word uitgevoerd
*windows Modules Installer (handmatig ) ...gestopt

stel deze van u hetzelfde in als hier vermeld .
 
kan windows niet stoppen op locale computer fout 1053 de service heeft de start of stuuropdracht niet op de juist manier beantwoord (heb toch gewacht tot het gedaan was )
(ze staan hier ook weer te wachten om up te date )

heb nog eens op stoppen gezet die update

bij de update staat nu starten dus het is gestopt de service is gestopt denk ik
 
raymon;n233001 zei:
bvb dus deze moet ik stoppen windows Modules Installer (handmatig ) ...gestopt
het geen dat er achter sta moet ik doen ?

indien er geen update aan het draaien is dan dien je hetzelfde te hebben staan … **indien er dus een update draaiende is dient er bij elke service "word uitgevoerd te staan "
 
nee er staat niks (staat niet gestopt ) er staat gewoon niks achter is dat niet het zelfde ?
bij service windows update staat niets achter nu dan zal die wel gestopt zijn (opstart type handmatig )

zal nog eens goed nakijken

okido nog eens nagekeken is in orde

ze waren hier voor wel aan het zagen met berichtjes dat er windows update's waren ik heb gezegd dat ze mij mochten herinneren toen ?is dat wel goed ?
 
hoe er staat niets achter !..

als je dubbel klik op een regel dan zie je de eigenschappen er van ..
hier staat bv de windows update service op automatisch maar de status is gestopt omdat deze dus nu niet aan het updaten is ..

Ashampoo_Snap_woensdag 27 juni 2018_23h06m15s_002_.png

*
ok tot morgen ...
 
ik had de update service op stoppen gezet en nu staat die toch nog op word uitgevoerd (sorry ) ik heb niet dubbel geklikt op die service misschien dat daarom nog terug op word uitgevoerd staat

ik had rechts gedrukt op die service en in die lijst dat er kwam op stoppen gedrukt

edit : nu echt recht gedrukt op eigenschapen en op stop gedrukt is misschien allemaal al te laat nu

ik wacht nu op orders van jou of ik die andere eigenschapen ook terug moet doen
 

Bijlagen

  • photo18257.png
    photo18257.png
    38.6 KB · Weergaven: 90
eerder vermelde ik al dat als er geen update draaiende was je dezelfde instellingen diende te hebben als eerder vermeld in bericht #48
dit veranderd natuurlijk want dan staat er duidelijk bij de status van de service dat deze uitgevoerd word en enkel als er dus een update draaiende is …
*dus eerst dien jij vast te stellen dat er geen update aan het binnen komen of aan het instaleren is !
*als er niets bezig is van update's dan dien je dus de instellingen uit bericht #48 te hebben staan .
 
die windows update komt automatisch terug iedere keer dat ik die op stop druk
staat die terug word uitgevoerd

heb terug op stop gezet zien of dat terug komt
misschien dat ik bij eigenschapen op stop heb gedrukt
daarna op okee gedrukt terwijl dat er alleen starten stond

het moet echt nu in orde zijn
 
dus in feite is er een update gaande ..d.w.z. dat er dan bij elke service vermeld in bericht #48 dan "word uitgevoerd " vermeld dient te staan en jij dient dit dan ook te laten staan .
wat er in bericht #48 vermeld staat is indien er géén update gaande is !

**laat het update nu op zijn beloop ...indien je wederom een foutmelding krijgt ..dan vermeld je deze even …
ook kun je dan de probleem oplosser gebruiken betreffende de update's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan