soms 5 beeps bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn nieuwe pc medion geeft soms bij opstarten 5 beebs

ben eigenlijk niet zeker hoeveel beebs
 
heb de draden nog eens gecontroleerd en nu heb ik beeld haha spijtig genoeg is het allemaal in het duits pffff nu

heel de computer is duits

heb het klaar gekregen van duits naar nederlands en van querty naar azery

sta al wat verder nu

eddit :

windows intellingen zijn nog in het Duits

eddit :zit met cortana en ik wil dit niet (is hier ne pc en geen smartphone )
 
Laatst bewerkt:
heb terug opgestart heb nu alles in Nederlands

zal eens aan de update's beginnen

moet precies niet veel update eerst zij hij dat hij up to date was
naar windows update gezocht was toch iets om up te date
 
this dus in orde....

*heb hier vandaag een Franstalige moeten omzetten naar het Nederlands en aangezien ik geen woord Frans versta heb ik dus maar een vernieuwing gedaan ..dit is gelukt ..maar 1 minpunt de programma's waren dus verdwenen !
deze dient zij nu weer er terug op te zetten ..
 
dan dien je dringend te upgraden wil jij bij blijven …
indien je meerdere pc's thuis heb staan maak je best nu een netwerkje aan want in versie 1803 ontbreekt het aan deze mogelijkheid ...indien er een netwerkje is dan word deze ook meegenomen naar versie 1803
 
haal het media creation tool1803 op en start deze gewoon op je kan rechtstreeks je systeem laten bijwerken ..heb ik hier juist ook nog gedaan op een systeem waar nog de versie 1607 op stond …
deze werd probleemloos bijgewerkt naar versie 1803 build 17134.137 het duurde dan wel een geruime tijd voor deze er klaar mee was ..twas hier iets van bijna 2 uur .
 
ik moet mijn schoonvader zijn netbookje ook nog eens updaten. Die heeft die meer als een jaar en updaten? Wat is dat, die doet dat dus nooit he. Die zit dus met een hopeloos verouderde Windows bezig. Ik denk ook wel dat ik met Media creation tool het klusje zal klaren. Want als ik dat allemaal ga moeten updaten zo, ben ik een ganse dag bezig denk ik;
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan