telenet slechte verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
juist de speetest gedaan zit nu aan een download van 1,27 mbps en een upload van 0,30mbps .goed bezig van telenet .zou er echt niets mis zijn met de internetlijn van telenet

Waarom bel je niet even naar de technische dienst van Telenet? Dan kijken ze de kwaliteit na in de mate van het mogelijke natuurlijk.
Indien ze een probleem zien maken ze een afspraak voor een technieker te sturen en dan ben je zo weer geholpen.
Indien ze geen probleem zien kan je nog steeds een afspraak maken voor een technieker, maar als het blijkt dat het probleem aan je installatie ligt welke je zelf voorzien hebt (kabels, extra switch,....), val je zelf in kosten.
 
gaat het nu dan mischien aan mijn systeem liggen ook ?alles is ingesteld zoals het hoordt door een man die netwerk doet als beroep.daar zal het dan wel niet aan liggen
 
ik heb der géén flauw vermoeden in ...
zelf begin ik te vermoeden dat je wel degelijk gebeten ben door een beestje ....
zoals antwanneke je al aanraadde , raad ik je ook aan om een hjthis log te plaatsen voor onze expert " Swake "
 
ik betaal voor een produckt en dan wil er ook van genieten ,meer niet .als je voor een produckt betaald moeten ze je geven waar je recht op hebt.wil ik swake ,julie expert ook wel uitleggen wat er met de lijn scheelt.als je elk 30 min een terug val van 150 naar 30 krijgt .denk je dat dat zo fijn is zou je daar geen beestje van krijgen dan
 
Reeds diverse malen klachten gehoord over het niet melden van mogelijke veranderingen.
Ik ben geen medewerker van Telenet, maar heb reeds diverse mensen er op gewezen dat ze hun reclames dat ze thuis krijgen van Telenet moeten lezen. Ook op de site van Telenet staat alles te lezen. Ze geven zeker informatie genoeg.
Ik ben ook overgestapt naar een Fibernet. Zodra Telenet de aanvraag binnen heeft, blokkeren ze Uw telemeter. Je kan dan onbeperkt doen wat je wilt tot ze officieel de installatie bij U thuis volledig afgewerkt hebben.
 
ik betaal voor een produckt en dan wil er ook van genieten ,meer niet .als je voor een produckt betaald moeten ze je geven waar je recht op hebt.wil ik swake ,julie expert ook wel uitleggen wat er met de lijn scheelt.als je elk 30 min een terug val van 150 naar 30 krijgt .denk je dat dat zo fijn is zou je daar geen beestje van krijgen dan

Hebt u nu al een snelheidstest gedaan door uw pc rechtstreeks te verbinden met uw modem door middel van een kabel... enkel dan heb je gegevens waarmee je naar Telenet kunt stappen.
 
het probleem is de sneheid van het internet wat ik nu heb ,juist de speetest gedaan zit nu aan een download van 1,27 mbps en een upload van 0,30mbps .goed bezig van telenet .zou er echt niets mis zijn met de internetlijn van telenet .niemand die me kan zegen wat ik kan doen om mijn lijn eens echt op snelheid te testen .voorbeeld -1doanload van 1giga duurt 4u .panda vind niets van virus ,maryware vind niks van probleem.dn zal het wel niet aan de pc (i7 )liggen vrees ik .maar niemand die zegt hoe ik de lijn kan testen .
 
het probleem is de sneheid van het internet wat ik nu heb ,juist de speetest gedaan zit nu aan een download van 1,27 mbps en een upload van 0,30mbps .goed bezig van telenet .zou er echt niets mis zijn met de internetlijn van telenet .niemand die me kan zegen wat ik kan doen om mijn lijn eens echt op snelheid te testen .voorbeeld -1doanload van 1giga duurt 4u .panda vind niets van virus ,maryware vind niks van probleem.dn zal het wel niet aan de pc (i7 )liggen vrees ik .maar niemand die zegt hoe ik de lijn kan testen .

Deze goede raad opvolgen, staat er al diverse malen op.
Hebt u nu al een snelheidstest gedaan door uw pc rechtstreeks te verbinden met uw modem door middel van een kabel... enkel dan heb je gegevens waarmee je naar Telenet kunt stappen.
 
Ik wil nu niet vervelend doen, maar je kan hier nog dagen over vertellen hoe slecht je download wel is. Bel eens even naar de telenet helpdesk en vraag of ze even je lijn nakijken. 5 minuten werk... that's it.
 
het probleem is de sneheid van het internet wat ik nu heb , juist de speetest gedaan zit nu aan een download van 1,27 mbps en een upload van 0,30mbps .goed bezig van telenet .zou er echt niets mis zijn met de internetlijn van telenet .niemand die me kan zegen wat ik kan doen om mijn lijn eens echt op snelheid te testen .voorbeeld -1doanload van 1giga duurt 4u .panda vind niets van virus ,maryware vind niks van probleem.dn zal het wel niet aan de pc (i7 )liggen vrees ik .maar niemand die zegt hoe ik de lijn kan testen .

Als dit gegevens zijn van een "DRAADLOZE" snelheidstest kan niemand hier iets mee aanvangen omdat er "101 mogelijkheden" zijn waarom deze zo traag is.

Welke lijn zou jij moeten testen????
 
Wat ik eigelijk binnen krijg van telenet .en anders kan je me mischien helpen met al die mogelijkheden van het trage internet eens doortemailen ,als je ze dan toch denkt van te weten
 
laat eerst j.w zijn 101 mogelijkheden van traag internet maar eens posten.als ze me hier vragen om een speedtest te doen ,kan ik ook niet meer doen als doen wat de mensen me vragen ,maar niet gaan afkomen van er zijn zoveel manieren ,dat hij dan uitlegt hoe het kan komen ,zodat ik mischien verder kan geraken met het probleem
 
De kwaliteit van WiFi is afhankelijk van verschillende factoren. Als er bijvoorbeeld iemand (een buur) kort bij je zit met een WiFi Access Point die op hetzelfde channel zit, dan gaat dit andere kanaal interfereren met jou kanaal en kan die snelheid naar beneden vallen. Ook andere stoorbronnen binnenshuis kunnen dit veroorzaken. Indien je een vaste kabel gebruikt om je verbinding te testen vallen die externe stoorbronnen weg en ben je zeker van je signaal kwaliteit tussen je client en de router/modem.
 
laat eerst j.w zijn 101 mogelijkheden van traag internet maar eens posten.als ze me hier vragen om een speedtest te doen ,kan ik ook niet meer doen als doen wat de mensen me vragen ,maar niet gaan afkomen van er zijn zoveel manieren ,dat hij dan uitlegt hoe het kan komen ,zodat ik mischien verder kan geraken met het probleem

Waarom wil jij niet antwoorden op de vraag om uw speedtests, kabel en draadloos, hier te posten????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan