telenet slechte verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb naar telenet maandag een mail gestuurd met een vraag daarna kreeg ik een mailtje terug vraag goed onvangen en binnen de 3 werkdagen zouden antwoorden tis nu donderdagavond en heb nog niks gekregen goe bezig telenet.
en hier ook al wat testen gedaan internet hier ook soms snel en soms héél traag zal wel weer normaal zijn bij telenet zeker
zou niet mogen ik heb hier :
turbonet xl ( maar dan wel een trage turbo (lachen) )

Ik heb woensdag mail gedaan naar telenet over factuur en gisteren hebben ze mij gebeld er over.
Ik ben van abo veranderd en wouden mij 50 euro aanrekenen.
 
Ik heb woensdag mail gedaan naar telenet over factuur en gisteren hebben ze mij gebeld er over.
Ik ben van abo veranderd en wouden mij 50 euro aanrekenen.
het is nu zaterdag en ik heb nog niks gekregen van TL
ik ga zeker geen mail meer sturen, hoe zegt men dat kak of gene kak de pot op (lachen)
dus laat maar varen ( slapende honden mag je nooit wakker maken )
 
Had hetzelfde probleem tot vandaag. Een goede vriend wees me op het probleem dat ik waarschijnlijk op het verkeerde kanaal zat.
Is eenvoudig op te lossen :
Log in op http://mijn.telenet.be/ ga dan naar Mijn internet/Draadloze instellingen/instellingen, tabblad Signaal
Bij mij stond Wifi-kanaal ingesteld op "automatisch". Voor zover ik intussen weet, is kanaal 1, 6 of 11 aan te bevelen.
Voor mij maakt kanaal 11 heel veel verschil uit qua snelheid, bij kanaal 6 kan er storing zijn indien je thuis gebruik maakt van een babyfoon, draadloos alarm of dergelijke.
Je kan misschien dit eens proberen, hopelijk helpt het ook voor jou.
 
Dat kan inderdaad de boosdoener zijn. Ook jij en de buren kunnen elkaar storen door hetzelfde kanaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan