Pc uitvallen van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Reeds enige tijd valt mijn pc plots uit. Het begint met een gebrom en daarna zie ik het scherm (zie foto). Na ongeveer een halve minuut slaat hij opnieuw aan. Wat zou eventueel de reden zijn a.u.b.?
 

Bijlagen

  • DSC02031.JPG
    DSC02031.JPG
    67 KB · Weergaven: 312
Als je hem nieuw gekocht hebt bij de Aldi heb je je garantie. Je moet hem wel niet naar de winkel brengen, daar zijn ze er niets mee. Die moet naar een verzamelpunt of iets dergelijke gebracht worden ter herstelling. Dat je je computer een tijd kwijt zal zijn is een feit. Maar liever dat dan zelf zitten klooien als je nog garantie hebt.
 
naar zo een probleem kan je lang zoeken toch als er schade is in de software ik heb dit ooit ook voor gehad met vista hp en heb hem herinstalleer voor een back-up te maken zou je hem in veiligheidsmodus zetten of dan eens een aantal driver het installeren ik zag dat je een LG hebt deze link breng je bij de site voor de driver voor https://www.lg.com/nl/ondersteuning/software-firmware
Aldi een LG? Medion!
 
Mijn scherm is al een 5 tal jaar oud en tot op heden nog geen blauw scherm terug gehad.
Maar ik laat het nu zo hoor.

In je Windows dumpfolder stonden nochtans verschillende dumps. Is gewoon een kwestie van tijd. Dus tja... je probleem is er nog steeds hoor. En het zal niet lang meer duren voor de volgende BSOD komt. Dat probleem verdwijnt niet zomaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan